AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Er så usikker på mine følelser, så jeg tenkte å høre hva dere syns. jeg har vært sammen med min kjære i 6-7 år, og bodd sammen fra ganske tidlig av. I begynnelsen var vi stormende forelsket begge to, og kunne ikke få nok av hverandre. De siste årene, har disse følelsene vært helt fraværende hos meg. Jeg har ikke lyst på han i det hele tatt (og vi har derfor aldri sex omtrent), men liker å holde rundt han/bli holdt rundt. Ellers er jeg veldig komfortabel sammen med han, vi har det hyggelig, samarbeider godt og jeg føler at vi har en spesiell tilhørighet sammen. Jeg er utrolig glad i han, ser for meg at han ville blitt en god pappa (hvis det blir aktuelt), og føler en dyp ømhet for han. Jeg syns det er veldig gøy å overraske han og gjøre han glad, feks gaver, en handling, finne på noe gøy sammen, og ønsker bare at han skal ha det godt. Likevel får jeg litt panikk av tanken på å alltid være sammen med han, og aldri få bli forelsket igjen. Jeg tenker stadig på andre og fantaserer om å være sammen med andre (en gammel flamme feks som jeg ikke har sett på 10 år og lignende). Samtidig smerter det meg inderlig å IKKE skulle få være med han noe mer. Men vet ikke om dette er fordi jeg trives så godt med samlivet og tryggheten, eller om det er fordi jeg elsker ham. Noen som har det på samme måten? Anonymous poster hash: fff0e...d3b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har det helt identisk, bare at vi har et barn.Anonymous poster hash: 81c16...b62 1
Gjest Knuse Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Du har ikke lyst på ham i det hele tatt? Han høres mer ut som han har blitt en svært god venn, enn en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Takk for svar. Jeg føler på en måte han er som en venn, men er det ikke det mange opplever etter mange år sammen? Bør man gi opp liksom eller gjøre det beste ut av det? mange vil kanskje si at man ikke skal gi opp bare fordi man har mistet følelser, fordi man ikke kan være forelsket hele tiden. Men da lurer jeg på hvordan det bør føles etter mange år sammen? Jeg vet bare at det IKKE er som på film, hehe..Anonymous poster hash: fff0e...d3b 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Hvordan i huleste kan noen her vite det ? 3
naturbarn Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 For å holde kjærligheten varm må man jobbe for det. Og vennskap er en viktig del av et forhold. Forelskelse går som regel over, men det går over til kjærlighet, gjensidig respekt og toleranse. At du ikke vil få oppleve forelskelse igjen er nødvendigvis ikke riktig. Det kan hende du vil få følelsen tilbake for han du er sammen med, eller plutselig får det for noen andre uten at du nødvendigvis gjør noe mer med det. For meg virker det som du er glad i han, vil dele livet med han, men er redd for at forholdet dør ut og blir kjedelig. Prøv å gjøre noe hyggelig sammen, reis bort, gjør noe nytt. Kos og prat sammen, kanskje sexlysten kommer tilbake etterhvert. Livet er ikke en dans på roser. Å sette for høye krav til hvordan livet skal være vil medføre mange skuffelser og nedturer. Det at du trives sammen med han, vil dele livet med han og liker at han holder rundt deg, indikerer på at dere bør jobbe med forholdet slik at det blomstrer igjen. Jeg tror ikke det er så langt ifra at det kan skje
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Forelskelse går over ja, og det er vanlig at man elsker hverandre og at det kjennes ut som et veldig godt vennskap. Dere burde få tilbake sexen hvertfall, for det gjør mye med et forhold. Jeg ville ikke kastet forholdet vekk, men jeg skjønner tankegangen din Anonymous poster hash: 7051c...f67
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Jeg føler det litt likt som deg. På en side får jeg angst av tanken på å bare være sammen med han for resten av livet, aldri ha en annen mann, aldri gå på spennende dater osv. Men på den andre siden får jeg også angst av tanken på å se han sammen med en annen kvinne. Hvis du føler han er mannen for deg, og har det du leter etter så anbefaler jeg deg å bli. Hvis det er noe du savner og føler mannen din mangler (som du trenger) så anbefaler jeg deg å gjøre det slutt. Anonymous poster hash: 84ce1...4aa
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Jeg er jo ikke akkurat forelsket i mannen min lengre. Noen ganger når vi har det veldig bra ilag så kan den så vidt dukke opp med litt sommerfugler.. Men jeg elsker han, og trivest veldig godt ilag med han. Giftet oss etter 7 år og har barn sammen. Og han er min aller beste venn. Har ikke kunne tenkt meg et liv uten han. Hadde jeg skulle gått fra han for å oppleve forelskelsen igjenn, så hadde jeg jo mistet min aller beste venn også. Og har neppe funnet en mann som hadde passet meg like bra som mannen jeg har nå, Men et forhold uten sex hadde jeg ikke greid. Så vi har heldigvis lyst på hverandre Så du må tenke deg godt om om du vil satse på han du har eller miste han og finne en ny forelskelse.. Anonymous poster hash: f65dc...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå