Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå trekanten i Trollheimen (Jøldalshytta - Trollheimshytta - Gjevilvasshytta), og holder på å planlegge hvor vi skal starte og hvilken rekkefølge hyttene skal gås i. Erdet noen som vet ca. hvor lang tid det tar gå gå mellom de ulike hyttene? Jeg finner rutebeskrivelse, men ikke tidsangivning på turistforeningens hjemmesider...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk den ruta for noen år siden. Begynte på Gjevilvasshytta fordi det var enkelt å parkere der. De to første dagene var i overkant enkle for min form, men siste dagen fra Trollheimshytta til Gjevilvasshytta var veldig lang og vi brukte lang tid på den første stigningen. Hvis jeg skulle gått den igjen hadde jeg tatt den lengste etappen første dag. Tidsestimat står på kart, så kjøp alltid kart.

Anonymous poster hash: 934fb...c6d
AnonymBruker
Skrevet

Den overskriften kan misforståes...

Anonymous poster hash: 020c4...0c5
Skrevet

Jeg gikk den ruta for noen år siden. Begynte på Gjevilvasshytta fordi det var enkelt å parkere der. De to første dagene var i overkant enkle for min form, men siste dagen fra Trollheimshytta til Gjevilvasshytta var veldig lang og vi brukte lang tid på den første stigningen. Hvis jeg skulle gått den igjen hadde jeg tatt den lengste etappen første dag. Tidsestimat står på kart, så kjøp alltid kart.

Anonymous poster hash: 934fb...c6d

Åh, såpass :) Får komme meg ut kjøpe kart, det er vel kjekt å ha uansett! Heller mot å starte på Jøldalshytta (for der har jeg vært mange ganger og jeg vet hvor man kjører hen) og gå fra Jølhaugen. Det er vel ca. 40 min å gå til Jøldalshytta derfra, mener jeg å huske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...