Gå til innhold

Hvordan opprettholde intressen etter den første fasen....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har vært singel noen år, og er ganske aktiv på nettdating.

Jeg er mann, og har en bra profil, med masse bilder av meg selv. Og jeg syns selv jeg har ganske stor suksess i slike forum. Dvs, jeg får nesten alltid svar tilbake til de jeg tar kontakt med, og har som regel flere jeg prater med samtidig.

Jeg føler virkelig jeg får det til bra, i motsetning til en del andre menn jeg ser skriver her inne, som sjelden får svar tilbake osv.

Jeg har truffet en del jenter etter å ha snakket også.

Men jeg har ett problem.

Når jeg finner ei jeg liker, og jeg avslutter kontakten med andre jenter. Så skjer det veldig ofte at hun jeg liker mister intressen for meg....

Hva kan dette komme av?

Jeg har en mistanke om at det kan ha noe med at jeg forandrer meg, når jeg treffer ei jeg liker godt, og vil satse på. At jeg oppfattes som litt masete når jeg begynner å gi hun jeg liker all oppmerksomheten min, fremfor å spre den på flere?

Hva kan jeg gjøre for å forhindre at dette skjer?

Jeg kan selvfølgelig fortsette å snakke med andre jenter på nettet, men føler dette blir litt "dårlig gjort" av meg, hvis jeg allerede har truffet ei jeg liker.

Bør jeg skaffe meg noen venninner å skravle med?

Anonymous poster hash: f5617...3e1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller skaffe noen kompiser å skravle med eller en ny hobby og dille med Ditt eget råd er faktisk veldig bra. Jeg er i stort sett samme situasjon. Der jeg har funnet en jeg liker. Og jeg er veldig forsiktig med å mase. Når det i første fase blir litt "tett" eller jeg kjenner at jeg begynner å skli inn til en utålmodig iver, så trekker jeg meg bevisst unna for en dag eller to. Enda jeg egentlig ikke vil. Da kontakter jeg venninner, holder på med hobbyer og gjør alt mulig. Alt for å prøve å få fokuset vekk. Selv om det ikke er lett. Og dette har gjort sitt til at han har holdt interessen i to måneder. Vi har heller ikke hatt sex.

Jeg synes også at du gjør ting riktig ved å ikke ha flere damer "på lur". For slik er ikke han jeg er interessert i. Og det synes jeg egentlig er veldig respektløst. Men jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt, siden det ikke er oss (enda). Han har også under disse månedene hatt flere dater. Men det er alltid meg han kommer tilbake til. Og meg han bruker mest tid på. Og jeg er tålmodig som bare pokker. For jeg vet at det er HAN jeg skal ha.

Og jeg føler at prosessen ville ha gått raskere, hvis han gjorde som deg. Kuttet kontakten med andre jenter. For det er tidvis veldig turn of i en slik prosess å se at han fortsatt leter litt her og der. Hadde han i tilegg plutselig hatt ei venninne å prate med (og jeg oppdaget det), så tror jeg at det ville ha vært enda mer turn of. Og da hadde jeg takket for meg og gått videre. Så hvorfor skal du på død og liv prate med ei venninne? Skaff deg heller en hobby eller noe. Det er i hvertfall min mening.

Anonymous poster hash: 1da6b...f54
  • Liker 2
Skrevet

Skjer det, så er det ikke ment to be, du kan ikke forhindre det.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller skaffe noen kompiser å skravle med eller en ny hobby og dille med Ditt eget råd er faktisk veldig bra. Jeg er i stort sett samme situasjon. Der jeg har funnet en jeg liker. Og jeg er veldig forsiktig med å mase. Når det i første fase blir litt "tett" eller jeg kjenner at jeg begynner å skli inn til en utålmodig iver, så trekker jeg meg bevisst unna for en dag eller to. Enda jeg egentlig ikke vil. Da kontakter jeg venninner, holder på med hobbyer og gjør alt mulig. Alt for å prøve å få fokuset vekk. Selv om det ikke er lett. Og dette har gjort sitt til at han har holdt interessen i to måneder. Vi har heller ikke hatt sex.

Jeg synes også at du gjør ting riktig ved å ikke ha flere damer "på lur". For slik er ikke han jeg er interessert i. Og det synes jeg egentlig er veldig respektløst. Men jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt, siden det ikke er oss (enda). Han har også under disse månedene hatt flere dater. Men det er alltid meg han kommer tilbake til. Og meg han bruker mest tid på. Og jeg er tålmodig som bare pokker. For jeg vet at det er HAN jeg skal ha.

Og jeg føler at prosessen ville ha gått raskere, hvis han gjorde som deg. Kuttet kontakten med andre jenter. For det er tidvis veldig turn of i en slik prosess å se at han fortsatt leter litt her og der. Hadde han i tilegg plutselig hatt ei venninne å prate med (og jeg oppdaget det), så tror jeg at det ville ha vært enda mer turn of. Og da hadde jeg takket for meg og gått videre. Så hvorfor skal du på død og liv prate med ei venninne? Skaff deg heller en hobby eller noe. Det er i hvertfall min mening.

Anonymous poster hash: 1da6b...f54

Tror jeg skal prøve det du skriver med å bestemme meg på forhånd for å trekke meg unna 24t når jeg kjenner jeg blir for intens. For jeg kjenner jo dette på selv. Men jeg har rett og slett ingen "strategi" for hva jeg skal gjøre :) Så det er definitivt verdt ett forsøk :)

Håper hvertfall Mjau Mjau tar feil. Ellers er jeg dømt til ett liv i ensomhet.

Anonymous poster hash: f5617...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...