MarianneE Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Når temperaturen stiger og man blir varm får jeg verdens mest blanke ansikt. Jeg kan brukes som speil... Det er ikke så pent så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å unngå dette.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Du kan nok ikke stoppe svetteproduksjonen uten å ta botox (enkelte bruker dette i føttene for å stoppe fotsvette feks), men du kan jo velge en ansiktsrens som inneholder litt syrer (de som er rettet mot fet hud), vaske godt morgen og kveld, og ta på litt pudder/solpudder? Skal du på stranda eller ligge og slikke sol, så ville jeg bare vasket/peelet godt før jeg tok på solkrem og heller tålt blankt ansikt i den perioden. Anonymous poster hash: 468fb...ca2
Gjest Nanne70 Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Bruk en mattende solkrem for fet hud (som jeg regner med at du har), f.eks. La Roche Posay Anthelios AC solkrem for ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Bruk en mattende solkrem for fet hud (som jeg regner med at du har), f.eks. La Roche Posay Anthelios AC solkrem for ansiktet. denne blir jeg superblank av! Anonymous poster hash: 498df...ef8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Du kan bruke ansiktskrem som matiferer. Også ha blotting pudder og bloting papir for å bruke i løpet av dagen. Som eksbody shop sin Seaweed Mattifying Day Cream: En lettabsorberende, oljefri dagkrem som ikke tetter porene. Med oljebalanserende ingredienser som kontrollerer blankhet og tilfører nødvendig fuktighet der det trengs. Resultatet blir matt hud uten blanke partier som føles frisk, myk og smidig. og http://www.kicks.no/tilbehr/blotting-papers--c2641 http://www.kicks.no/mac/face/powder-c519/blot-powder-pressed-p702 er denne fra body shop bra? problemet med mange mattende kremer er at de inneholder alkohol, som tørker ut huden og gjør den enda mer blank Anonymous poster hash: 498df...ef8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Blotting paper, min redning i hverdagen! hvor ofte bruker du dette i løpet av dagen? bruker du det rett etter at du har tatt på sminken? Anonymous poster hash: 498df...ef8
Gjest Nanne70 Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 denne blir jeg superblank av! Anonymous poster hash: 498df...ef8 Sier du det? Den funker på meg, i alle fall
venus_ Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 hvor ofte bruker du dette i løpet av dagen? bruker du det rett etter at du har tatt på sminken?Anonymous poster hash: 498df...ef8 Bruker det et par ganger iløpet av dagen. Har ikke behov for det med en gang jeg har tatt på sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå