Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. men ikke vil ha nærhet med han. Hva er det?

Jeg føler at han er mannen i mitt liv, at jeg ikke kan leve uten han. Men vil ikke være nær han.

Vi har hatt mye problemer i det siste. Kranglet mye.

Vi bodde sammen i 15år.

Kan det være at kjærligheten er borte og at jeg bare er avhengig av han?

Jeg finner ikke ut av dette :(

Vi flyttet fra hverandre, for å få en pause fra alt, for å tenke godt over dette.

Han har brukt denne tiden til å treffe en ny, sier han er forelsket. Jeg er så kvalm og dagene mine fungerer ikke lengre... jeg fungerer ikke lengre :(

Hvordan kan jeg bli så lei meg og utafor, når jeg sikkert ikke føler det jeg burde føle?

Er jeg eiesyk? Egoistisk? Kontrollfreak? Hva feiler det meg?

Håper noen som har vært i gjennom noe lignende og kommet seg ut av det, kommet seg videre har et godt svar til meg.

Jeg føler meg bare dum og ubrukelig for tiden :(

Verden min har gått i svart.

Hjelp meg noen!

;(

Anonymous poster hash: ba163...dc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok litt kjærlighetssorg, det er vanlig og går over :) Bare slapp av og bruk tid på deg selv, ta deg tid til å komme over. Det er lov å sørge over ett brudd selv om det kjentes rett ut der og da. Mens du sørger vil det gjerne kjennes ut som om du er forelsket fortsatt og at du savner han. Etter min erfaring er det bare slik sorgprosessen er mens man tilpasser seg ny tilværelse. Også kan det jo såklart virke sårt at han tilpasset seg og fant noen ny så raskt. Men tro meg; det går over :) du har bedre tider i venter og kommer også til å treffe en ny mann etterhvert! i mellomtiden skal du bare ta livet med ro og gjør noe du har lyst til!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 545c0...c81
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært i livet ditt i 15 år, selvfølgelig henger det følelser igjen! Det vil det gjøre en stund, og i denne tiden er det lov å sørge, være sint og bitter og føle det du føler. Det er kjærlighetssorg, og det tar tid å komme over. Tid er det eneste som vil gjøre det bedre, og hold deg opptatt i mellomtiden. Prøv å legg han bak deg og kos deg med venner og familie i mellomtiden.

Det vil bli bedre og du vil finne en ny og fantastisk mann senere :)

Anonymous poster hash: 72bc9...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...