KaDust Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hva tenker dere om bukser med blomsterprint? Mener da noe ala dette: http://lookbook.nu/look/6394306-Girls-On-Film-Floral-Trousers-Zara-Top-Vest
KaDust Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2014 Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker det eller ei. Noen dager synes jeg det er råtøft, andre dager helt forferdelig. Tenker det nok kommer an på dagshumør, men også hvordan det settes det sammen med andre klær. Det på bildet likte jeg egentlig ganske godt.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 De krever ensfarvet topp uten pynt Det er nok humøravhengig i bruksområde også tror jeg? Merker jo det når jeg velger hvilket skjørt jeg har lyst til å ha den ene eller andre dagen. Ikke alle dager jeg føler for mønster, - og noen dager det ikke går ann uten mønster. Jeg syntes de var fine. Og husket at Erdem har et par i samme stil i år: Denne comboen likte jeg litt
lashara Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Den første var råfin. Den grønne greia var gyselig. Som oftest liker jeg det å kunne godt tenke meg det selv
KaDust Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2014 De krever ensfarvet topp uten pynt Det er nok humøravhengig i bruksområde også tror jeg? Merker jo det når jeg velger hvilket skjørt jeg har lyst til å ha den ene eller andre dagen. Ikke alle dager jeg føler for mønster, - og noen dager det ikke går ann uten mønster. Jeg syntes de var fine. Og husket at Erdem har et par i samme stil i år: Denne comboen likte jeg litt Det var fin bukse, men jeg synes det ble litt for mørkt med den blusen til. Jeg synes sikkert noe helt annet i morgen. Vurderer å skaffe meg et par blomsterbukser, men vet dere hvor jeg kan få tak i det i butikkene nå om dagen? Helst ikke olabukser, mer som de to som er vist her.
Gjest Badabing Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Jeg liker det, og har nylig anskaffet meg wn selv.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Den første var råfin. Den grønne greia var gyselig. Som oftest liker jeg det å kunne godt tenke meg det selv Buksene er dyp marnieblå. "Den grønne greia" er en cardigan, og jeg tror ikke de plages så mye om en eller annen kunne tenke seg en helt annen kombinasjon. - dette er sensommer varene. Det var fin bukse, men jeg synes det ble litt for mørkt med den blusen til. Jeg synes sikkert noe helt annet i morgen. Vurderer å skaffe meg et par blomsterbukser, men vet dere hvor jeg kan få tak i det i butikkene nå om dagen? Helst ikke olabukser, mer som de to som er vist her. Blusen er nok ganske lys (hvit eller offwhite ser det ut som), under cardiganen. Hvor i butikker aner jeg desverre ikke.
FantasDick Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Vurderer å skaffe meg et par blomsterbukser, men vet dere hvor jeg kan få tak i det i butikkene nå om dagen? Helst ikke olabukser, mer som de to som er vist her. Var på en grundig shoppingrunde for noen dager siden og da hang det flust av slike bukser på salgsstativene på Gina Tricot, H&M og BikBok. Vet ikke hvilken prisklasse du tenker på, men i og med at du ikke er sikker på om du liker de eller ikke tenkte jeg det var greit med noe billig.
KaDust Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2014 Var på en grundig shoppingrunde for noen dager siden og da hang det flust av slike bukser på salgsstativene på Gina Tricot, H&M og BikBok. Vet ikke hvilken prisklasse du tenker på, men i og med at du ikke er sikker på om du liker de eller ikke tenkte jeg det var greit med noe billig. Prisklasse bryr meg ikke så mye, så lenge de ikke koster kr 5000 paret. Takk, får sjekke det ut en dag jeg har tid!
fresia Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 jeg synes det er fint! går ofte i blomstrete bukser jeg
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Fin den første. Men man må passe på hva man har på overkroppen da Anonymous poster hash: aa5e3...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå