AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 Hei! Vi skal selge leiligheten vår, og jeg skal finne en megler. For noen måneder siden kom jeg over en side, tror det var nettsiden til et meglerfirma, som presenterte de forskjellige meglerenes resultater. Der kunne jeg se hvor god pris de forskjellige hadde fått for forskjellige boliger. Men jeg finner ikke siden igjen! Irriterende, for nå hadde jeg virkelig trengt den. Har googlet og lett, men finner den ikke igjen. Noen andre som har sett det? Eller vet om noe annet jeg bør sjekke ut. Tar gjerne imot tips om gode meglere også, eller hva jeg bør styre unna. Dette er i Oslo øst. Anonymous poster hash: c2b9f...fae
punkyB Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Det er jo en egen flik i boligannonser på Finn som gir prisstatistikk i området http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=49058803&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=49875289&searchclickthrough=true Da finner du bare en annonse som ligger i det området du leter i og ser på prisstatistikk der. Den er jo generell men det står jo i annonsen hvilken megler det er . Oversikt pr. megler kan jeg ikke huske å ha sett - litt usikker på om det er noe osm ligger offentlig ute. Endret 10. juli 2014 av punkyB
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Takk for innspill! Den siden jeg så hadde boliger som samme megler hadde solgt, og det stod både prisantydning og hvilken pris den ble solgt for. Så da var det veldig lett å se hvilken megler som hadde gjort gode salg. Da jeg så det var det ikke aktuelt med et salg, men jeg husker delvis navnet til den beste, så tror jeg velger han jeg tror det er, selv om jeg er langt fra sikker på at det er riktig person. Anonymous poster hash: c2b9f...fae
Gjest Bud Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Hadde 3 forskjellige meglerfirma på besøk grunnet salg av bolig tidligere i år. Det var rett og slett komisk hvordan disse tre forskjellige firmaene fikk tallene til å vise at alle sammen hadde solgt flest boliger med best pris i området de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå