AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor blir ikke dere i lag med de som kanskje ikke er så populære og derfor vil verdsette dere mer? Greit, det er sikkert artig å være med den flotte mannen en stund, men når kvinner er gått mer inflasjon i enn den tyske valutaen på tredvetallet, skjer det ganske sikkert tull. Er ikke det bedre først som sist å gå etter noen som ikke er fantastisk kjekk osv, men verdsetter deg?Anonymous poster hash: 19046...1ca
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Har du problemer med å få deg kjæreste? Anonymous poster hash: 9af5b...c02 9
NoFuss Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Hvorfor blir ikke dere i lag med de som kanskje ikke er så populære og derfor vil verdsette dere mer? Greit, det er sikkert artig å være med den flotte mannen en stund, men når kvinner er gått mer inflasjon i enn den tyske valutaen på tredvetallet, skjer det ganske sikkert tull. Er ikke det bedre først som sist å gå etter noen som ikke er fantastisk kjekk osv, men verdsetter deg?Anonymous poster hash: 19046...1ca Hvorfor tror du at de kvinnene har vært sammen med de mest populære mennene? Jeg kan fortelle deg at selv de mennene som ikke er de mest populære også kan være utro (ja, vet at også kvinner er utro, men denne tråden handler da om menn). Tiltrekkende menn er ikke mer utro enn andre menn, har to ferske hendelser på det området. Ikke mot meg men mot kollega og tidligere nabo. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 For et tvers gjennom merkelig innlegg :-) De to mennene som har bedratt meg har vært ganske ordinære menn med ekstremt behov for bekreftelse. De har også gitt uttrykk for å verdsette meg svært høyt. Moralen din er at jeg bør finne meg en som virkelig et uattraktiv, fordi han garantert er snill? Evt så utrolig takknemlig for å endelig få seg noe at han aldri tør å sette "forholdet" i fare? Høres forlokkende ut altså... Ville du ha vært sammen med noen du ikke fant attraktiv? Nei, du vil ha ei fin dame. Men hvis ei dame vil ha en flott mann blir det feil? Koko.Anonymous poster hash: 52c1a...991 7
Sylvari Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Jeg vet ikke hva andre gjør, men jeg blir sammen med de jeg blir forelska i. Jeg planlegger ikke forelskelsene mine. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Tanken min er det at de som har mange å velge mellom har lettere for å bare drøye i forholdet og finne noe annet. Eller være utro. Faktisk er jeg ganske sikker på at de som er utro oftere er særlig likende. Anonymous poster hash: 19046...1ca
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Tanken min er det at de som har mange å velge mellom har lettere for å bare drøye i forholdet og finne noe annet. Eller være utro. Faktisk er jeg ganske sikker på at de som er utro oftere er særlig likende. Anonymous poster hash: 19046...1ca
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Tanken min er det at de som har mange å velge mellom har lettere for å bare drøye i forholdet og finne noe annet. Eller være utro. Faktisk er jeg ganske sikker på at de som er utro oftere er særlig likende. Anonymous poster hash: 19046...1ca Anonymous poster hash: 19046...1ca
Gjest Hedra Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Tanken min er det at de som har mange å velge mellom har lettere for å bare drøye i forholdet og finne noe annet. Eller være utro. Faktisk er jeg ganske sikker på at de som er utro oftere er særlig likende. Anonymous poster hash: 19046...1ca Så da gjelder det bare å manipulere partneren til å leve ut sin indre drittsekk, så holder han/hun seg ihvertfall trofast ..
Shantee Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 For noe bullshit. Jeg var sammen med en som var mindre attraktiv enn meg og han var overhode ikke til å stole på og gikk bak ryggen på meg og var utro... Han jeg er sammen med nå advarte "alle" meg mot.. jeg fikk høre ting som "han er jo så kjekk , du kan vel neppe stole på en som han!" (dette var sagt av mannlige venner av meg). Han er den kjekkeste jeg har vært sammen med og jeg kan dessverre ikke velge hvem jeg elsker eller ikke.. vi er på samme nivå så da burde jeg vel også falle for fristelsene der ute også? Vi har vært sammen i 5 år og har aldri hatt noen dramaer eller mistanker om utroskap. Jeg synes det blir feil å generalisere på den måten. Med den tankegangen betyr det jo i grunn at du mener alle ønsker å være utro men pga. utseendet har man ikke muligheten til det og er derfor trofast?? 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Nei, det mener jeg ikke. Alle ønsker ikke å være utro. Men det er jo klart en som går fra kvinne til kvinne og har et hav å velge mellom vil verdsette de de er i lag med mindre. Årsaken til at det er så mange skilsmisser og utroskap i dag er jo fordi kvinner går etter de samme. Da pga det de kaller forelskelse. Klart det er noen gode historier, men kom igjen. Ikke gråt når han bytter deg ut eller ikke viser så mye interesse for deg lenger.Anonymous poster hash: 19046...1ca
NoFuss Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Nei, det mener jeg ikke. Alle ønsker ikke å være utro. Men det er jo klart en som går fra kvinne til kvinne og har et hav å velge mellom vil verdsette de de er i lag med mindre. Årsaken til at det er så mange skilsmisser og utroskap i dag er jo fordi kvinner går etter de samme. Da pga det de kaller forelskelse. Klart det er noen gode historier, men kom igjen. Ikke gråt når han bytter deg ut eller ikke viser så mye interesse for deg lenger.Anonymous poster hash: 19046...1ca Er det virkelig så klart? Nei, ettertraktede menn er ikke mer utro enn andre menn. Kvinner flest går ikke etter samme mann, da skulle jeg og mine venninner ha rotet med de samme mennene og byttet på men vi har hatt forskjellig smak. Jeg vet av flere kjekke og pene menn som når de finner kvinnen i sitt liv så er de trofaste. Det er nok langt flere gode historier enn noen ønsker å godt siden det ikke passer inn i deres verdensbilde. 4
Aqila Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Det er faktisk ikke slik som du gir utrykk for her, jeg trodde også slik til det motsatte ble bevist. Valgte en som ikke var så veeeeldig ettertrakted,sjenert og en med litt lav selvtilit, men viste seg at han også kunne gå den andre veien.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Er det virkelig så klart? Nei, ettertraktede menn er ikke mer utro enn andre menn. Kvinner flest går ikke etter samme mann, da skulle jeg og mine venninner ha rotet med de samme mennene og byttet på men vi har hatt forskjellig smak. Jeg vet av flere kjekke og pene menn som når de finner kvinnen i sitt liv så er de trofaste. Det er nok langt flere gode historier enn noen ønsker å godt siden det ikke passer inn i deres verdensbilde. Det er utvilsomt sant at kvinner gjerne går etter mange av de samme. Og selv om det er noen gode historier er det faktisk slik at inflasjon i oppmerksomhet og i mulige kjærester slår ut i flere skilsmisser og utroskap på det store plan. Faktum er at ikke pene mennesker er bedre mennesker, heller mindre. Og oppmerksomheten og slikt tar slutt.Anonymous poster hash: 19046...1ca
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Hvorfor blir ikke dere i lag med de som kanskje ikke er så populære og derfor vil verdsette dere mer? Greit, det er sikkert artig å være med den flotte mannen en stund, men når kvinner er gått mer inflasjon i enn den tyske valutaen på tredvetallet, skjer det ganske sikkert tull. Er ikke det bedre først som sist å gå etter noen som ikke er fantastisk kjekk osv, men verdsetter deg?Anonymous poster hash: 19046...1ca Eksmannen min var ikke spesielt attraktiv, og han lå med alle kvinner som fant ham interessant. Min nåværende mann er langt mer attraktiv, og jeg har ennå ikke hatt noen grunn til å tro at han har vært utro. Anonymous poster hash: 0c7de...8c5
NoFuss Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Det er utvilsomt sant at kvinner gjerne går etter mange av de samme. Og selv om det er noen gode historier er det faktisk slik at inflasjon i oppmerksomhet og i mulige kjærester slår ut i flere skilsmisser og utroskap på det store plan. Faktum er at ikke pene mennesker er bedre mennesker, heller mindre. Og oppmerksomheten og slikt tar slutt.Anonymous poster hash: 19046...1ca Sorry, men dette stemmer kanskje i din virkelighet men ikke i min. Vi får bare være enige om å være uenige. Jeg kjenner mange pene mennesker, penere enn meg og de er ikke dårligere mennesker enn andre. Det er ikke sånn at mindre pene mennesker er engleaktige og snille mens pene er slemme. Dette har med personlighet å gjøre, ikke utseende. Endret 10. juli 2014 av NoFuss 1
Sylvari Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Det er utvilsomt sant at kvinner gjerne går etter mange av de samme. Og selv om det er noen gode historier er det faktisk slik at inflasjon i oppmerksomhet og i mulige kjærester slår ut i flere skilsmisser og utroskap på det store plan. Faktum er at ikke pene mennesker er bedre mennesker, heller mindre. Og oppmerksomheten og slikt tar slutt.Anonymous poster hash: 19046...1ca Du har ikke lyst å være litt mer dømmende når du først holder på? =p
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Om en mann er utro har ingen ting med om han er over eller under gjennomsnittet pen/populær. Eksen var ikke stygg men han var heller mer ordinær. Minimal erfaring med kvinnfolk før meg og veldig usikker på seg selv. Ved første ordentlige krangel var han utroAnonymous poster hash: 985c8...26e
Gjest Snuppi Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Velger trådstarter en partner som han ikke er tiltrukket av da han innbiller seg at det er bare vakre mennesker som er utro??
Klar*a Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Skilsmisse trenger da ikke å være pga utroskap, forelskelse eller at den ene parten tror den kan finne seg noe bedre. Min erfaring tilsier at utseende har lite å gjøre med om personen er utro eller ikke, eller om de er et godt eller dårlig menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå