Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd Blend Jeans for jenter? Hva syns dere i såfall om de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem selv, men en god venninne av meg synes den er perfekt til hennes figur. Hun er veldig kraftig i lår og rumpe.

Men de har jo mange modeller, dersom du har en annen kroppsfasong. Tror kvaliteten er bra.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva er prisen på de?

Jeg var med darlingen da han skulle prøve, og guttebuksene er skikkelig lekre, tenkte kanskje jentebuksene også var fine, men sjekket ikke....

(Guttebuksene kostet 300-400kr, er ikke overrasket om de til jenter koster dobbelt så mye..)

Clea

Skrevet

Jeg har en Blend bukse - den er fin. Kjøpte den på salg i fjor hos B-Young eller kanskje det var Lene V til 199,- faktisk..men jeg vet ikke hva de koster originalt. Tror faktisk ikke de er så dyre..tipper at prisen er omtrendt som guttebuksene...men jeg kan ta feil.

Skrevet
Hva er prisen på de?

Jeg var med darlingen da han skulle prøve, og guttebuksene er skikkelig lekre, tenkte kanskje jentebuksene også var fine, men sjekket ikke....

(Guttebuksene kostet 300-400kr, er ikke overrasket om de til jenter koster dobbelt så mye..)

Clea

De ligger på 400-500kr. Ikke ille sammenliknet med mye annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...