Gå til innhold

Bryllupsnerver ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg holder på å få bryllupsnerver, er to uker igjen...

Kjolen er ikke perfekt lengre, jeg føler meg ikke som en prinsesse lenge ( kan ha noe med at jeg har prøvd den maaaange ganger), pynten ombestemmer jeg meg om hele tiden, kort sagt - bare masse vas med meg.

Nesten som jeg angrer for at jeg ikke tok tinghuset å så bare hadde en stor fest, føler alle har så store forventninger for dagen...

Noen tips på hvordan senke skuldrene ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å gjøre noe med hva du føler rundt kjolen, men den er helt sikkert perfekt :) Du valgte den jo for en grunn. Tror vi gifter oss på samme dag, 26. juli? Jeg har også begynt å tenke litt på kjolevalget i det siste, men gjort er gjort så jeg prøver å legge fra meg ting jeg ikke kan endre på nå. Det er jo litt sånn "oj, dette er det eneste bryllupet jeg skal ha, det begynner å bli for sent å ombestemme seg om detaljer, har jeg valgt riktig..?" om dagen for meg også. MEN: Jeg tenker at jeg stoler på meg for 1 år siden da jeg valgte kjolen. Alle har fått med seg at jeg har planlagt ting ganske tidlig, så er litt bekymra for at folk har masse forventninger, jeg også. Og så synes jeg plutselig at det er mange gjester (selv om det bare er noen og femti).

Det viktigste for meg om dagen er å slappe av. Konsentrere meg om ting som jeg ikke har gjort enda (selv om det ikke er mye) også lar jeg de valgene jeg har tatt tidligere være i fred. Jeg vil ikke være en bridezilla på bryllupsdagen (det tror jeg også noen tror jeg blir), så jeg har startet en mental prosess allerede om at jeg skal kose meg med mannen min, slappe av og bare ha det gøy. DET er det viktigste for meg nå. Så får kjole være kjole og pynt være pynt ;)

Så jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, det er helt sikkert veldig normalt. Men jeg er sikker på at du har gjort en kjempejobb og at bryllupet ditt blir vellykket :) Og at dagen etter så kommer du til å le av tanken på at du brydde deg om pynt og kjolevalg siden alt ble så bra likevel :)

Masse lykke til! Vi kommer nok til å få en flott dag begge to :D

Skrevet

Takk takk :) Er nok en god ide å gjøre som du sier, stole på det valget du tok for et år siden ;) Tror jeg skal gjøre det samme :)

masse lykke til med siste innspurt! ;)

Skrevet

Tror jeg holder på å få bryllupsnerver, er to uker igjen...

Kjolen er ikke perfekt lengre, jeg føler meg ikke som en prinsesse lenge ( kan ha noe med at jeg har prøvd den maaaange ganger), pynten ombestemmer jeg meg om hele tiden, kort sagt - bare masse vas med meg.

Nesten som jeg angrer for at jeg ikke tok tinghuset å så bare hadde en stor fest, føler alle har så store forventninger for dagen...

Noen tips på hvordan senke skuldrene ? :)

Har dere lært replikkene? (JA) I så fall er det ingenting som kan gå alvorlig galt. Dere blir gift. Det blir en fin dag. Husk hva du skal gjøre: gifte deg med mannen du elsker. Hvordan kan det bli feil da?

• Liker 1
Skrevet

Har dere lært replikkene? (JA) I så fall er det ingenting som kan gå alvorlig galt. Dere blir gift. Det blir en fin dag. Husk hva du skal gjøre: gifte deg med mannen du elsker. Hvordan kan det bli feil da?

Svært godt poeng! Det e jo derfor vi gifter oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...