AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Har et rart dilemma som jeg ikke klarer å slutte å tenke på... Føler meg litt teit, men det plager meg litt og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp. Har vært sammen med kjæresten min i over ett år, og jeg vet han bryr seg om meg. Uansett hvor teit det høres ut, så har jeg stusset over et par ganger over at han har sagt at han elsker meg. Han har sagt det i noen merkelige situasjoner, som har vært sånn helt random, f.eks "Greit da, skal hente den til deg siden jeg elsker deg" også på fylla et par ganger. Jeg er ganske sikker på at han ikke tar det så høytidelig, den "elsker deg"-greia. Han sier veldig ofte at han er glad i meg, suuuuperglad i meg osv, men jeg, uansett hvor teit og merkelig det høres ut, blir litt sånn "forvirra" og vil gjerne høre det oftere, at han elsker meg altså. Hvis dette er tilfellet da. Jeg er sånn teit jente, som synes det betyr litt... Haha. Føler meg teit bare jeg skriver dette innlegget her.. Men spørsmålet mitt er hvordan kan jeg spørre han? Vurderer å spørre han, fordi han sier det i de merkeligste situasjonene, og jeg blir like satt ut hver gang, og ikke minst glad. Blir helt varm i hele meg. Vil ikke høres ut som en klissete, teit og masete kjæreste, men bare... Jeg tror det hadde vært fint for meg selv å lure på dette Vet at handlinger viser om man elsker noen, men da er det kanskje litt big deal for meg å høre det også, da. Ikke døm meg fordi jeg er litt teit jente-jente, kanskje. Anonymous poster hash: c910a...dd3
Gjest Livmora Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Har du sagt av du elsker han? Finn en fin situasjon å si det på, og se om du får noe tilbake. (om du elsker han såklart)
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er mann og aner egentlig ikke hvor skillet går mellom "veldig glad i" og "elske", utover at "elske" bare er en følelse som kommer overfor en jeg har romantisk interesse for (og kanskje mine barn når jeg eventuelt får noen). Er ikke noe helt skarpt skille for meg, det er bare grader av den samme følelsen, jeg kan ikke si at jeg nå plutselig elsker noen jeg i går bare var veldig glad og forelsket i. Så kan man si at "da vet du ikke hva det vil si å elske", men det tror jeg nok jeg gjør. Så for meg virker det rart å skulle avklare det her, det er ikke to helt forskjellige følelser. Det blir som å spørre om jeg er varm eller koker over, om jeg er søvnig eller stuptrøtt, det har liksom ikke så stor betydning. Og jeg vet at de få kompisene jeg har pratet om dette med også mener det samme. Det er ikke noe vi diskuterer ofte, akkurat, men litt sånt kommer jo opp iblant. Anonymous poster hash: 2e5d4...41d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå