Gå til innhold

Dersom en UFO landet foran deg...

Ville du blitt med?  

1 stemme

1. 1. Ville du blitt med?

• Ja!
      8
    • Nei!
      15

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

.... og romvesnene (vennligsinnede sådann) tilbød seg å ta deg med på tur i rommet. Du ville få alle dine spørsmål - i alle fall så langt som de kunne svare deg. Og du ville få sett solsystemer og fjerne galakser. MEN en hjemreise tilbake til jorden ville desverre bli umulig.

Ville du blitt med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis foreldrene mine var død, og jeg ikke hadde barn og en kjærest. JA, da ville jeg uten tvil blitt med!

Enn du Greensky?

Gjest GreenSky
Skrevet

Enn du Greensky?

Det er min store drøm, ja! Tror jeg hadde blitt med uansett, kjæreste eller ei. (tja, ikke hvis jeg hadde hatt barn, da)

Skrevet

JEg ville blitt med! :hoppe:

Så spennende!

Skrevet

Nei.

Er for pysete til noe sånt

Skrevet

Tror ikke det. Jeg ville spurt dem om de ikke kunne svare på noen av mine spørsmål på jorden i stedet. :wink:

Skrevet

Det er min store drøm, ja! Tror jeg hadde blitt med uansett, kjæreste eller ei. (tja, ikke hvis jeg hadde hatt barn, da)

Kanskje vi tar oss en tur i lag da?

Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje vi tar oss en tur i lag da?

Det hørtes bra ut. Hadde jo vært ganske så skummelt uansett hvor vennlige de var, så godt selskap hadde hjulpet på.

Skrevet

Det hørtes bra ut. Hadde jo vært ganske så skummelt uansett hvor vennlige de var, så godt selskap hadde hjulpet på.

Hehe... Yepps ;) Sier aldri neitakk til godt selskap...

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, de kommer jo for å hente meg hjem! :tunge1:

Gjest TomKrus
Skrevet

Men hvem skulle du fortalt det til? Tror det hele hadde endt opp med at du ble sinnsyk, og du trodde at alt du opplevde bare var i ditt hode. Jeg hadde bedt aliensa å ta med en supermodell på veien og, jeg :sjarmor:

Skrevet

Nei takk!!! Aldri komme hjem igjen? Hva er vitsen, hvis du ikke kan skryte av det etterpå?

Gjest GreenSky
Skrevet

Men hvem skulle du fortalt det til? Tror det hele hadde endt opp med at du ble sinnsyk, og du trodde at alt du opplevde bare var i ditt hode. Jeg hadde bedt aliensa å ta med en supermodell på veien og, jeg :sjarmor:

Tommer'n! Jeg er allerede sinnsyk, så det er ikke noe problem. :sjarmor: Supermodell? Tja, hver sin smak! Du får i det minste be dem om å finne en intelligent supermodell på veien, som ikke er tynn som skinn og bein, da.

Skrevet

Nei.. ikke så lenge jeg ikke kom igjen - og kunne skryte av det.. (eller fra spøk til alvor... kunne ikke falle meg inn å forlate barna mine på den måten)

Gjest TomKrus
Skrevet

Tommer'n! Jeg er allerede sinnsyk, så det er ikke noe problem. :sjarmor: Supermodell? Tja, hver sin smak! Du får i det minste be dem om å finne en intelligent supermodell på veien, som ikke er tynn som skinn og bein, da.

Hva skal jeg med en intelligent jente, når jeg blir bortført av noen som faktisk har konstruert et romskip som de kan vise meg universet med? Skal ikke ha med dama for å prate...

Skrevet

Nei, det finne så utrolig mye spennende her på jorda som jeg ikke har sett og som jeg vil oppleve.

Gjest GreenSky
Skrevet

Tja, no brain, no game, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...