AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hvor mange ganger har du blitt dumpet av dater/ og kjærester? Jeg har blitt dumpet mange ganger i livet mitt. Av og til så tenker jeg at jeg gjerne ikke bør date mer, for jeg har blitt dumpet for mange ganger. Og det gir derfor et "stikk" i selvtilliten min. Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 9052d...e88
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har aldri hatt kjæreste eller hvert på en såkalt date. Det tar jo litt på siden fler og fler av venner og bekjente stifter familie mens jeg sitter å tvinner tommeltotter på den fronten. Anonymous poster hash: 8be98...48d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Blitt dumpet en gang, ellers er det jeg som har stått for dumpinga. Har ekstremt lav terskel for drama, ting jeg anser som tull og kontrollerende damer. Anonymous poster hash: 7deb9...3a8
Ms. Steele Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Har vel blitt dumpet like mange ganger som jeg har dumpet selv. Lite kult uansett
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Har vel blitt dumpet like mange ganger som jeg har dumpet selv. Lite kult uansett trådstarter: det som er det tyngste med å bli dumpet svært mange ganger, er at det er lett å tro at man ikke er fin nok eller bra nok for noen. Og man mister troen på å finne kjærligheten. Og har lyst å bare gi den opp. Hvis noen sier seg interessert i meg så tror jeg at de er desperat eller ute etter å bruke meg pga at jeg har blitt dumpet så mye før.Anonymous poster hash: 9052d...e88 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 2 ganger Anonymous poster hash: afe62...a1e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tror at om man opplever å bli dumpa gang på gang, bør man kanskje spørre seg hva det kan skyldes. Er man dårlig kjærestemateriale, kanskje? Og i så fall, hvilke ting kan man endre på? Jeg har blitt dumpa 1 gang, men har dumpa 3-4 menn fordi de rett og slett var dårlige kjærester. Og nei, her snakker vi ikke om lav lønn, stygg bil, litt mage eller noe annet overfladisk. Her snakker vi grunnet mangel på respekt, intimitet, nærhet, omtanke og omsorg! Anonymous poster hash: 2f778...0f4
netpuppy Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Dumpet av min første kjæreste. Etter det er det jeg som har stått for dumpingen.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Jeg tror at om man opplever å bli dumpa gang på gang, bør man kanskje spørre seg hva det kan skyldes. Er man dårlig kjærestemateriale, kanskje? Og i så fall, hvilke ting kan man endre på? Jeg har blitt dumpa 1 gang, men har dumpa 3-4 menn fordi de rett og slett var dårlige kjærester. Og nei, her snakker vi ikke om lav lønn, stygg bil, litt mage eller noe annet overfladisk. Her snakker vi grunnet mangel på respekt, intimitet, nærhet, omtanke og omsorg! Anonymous poster hash: 2f778...0f4 trådstarter:. Jeg har ofte blitt dumpet før de har blitt kjent med meg. Og de sier alltid at de synes jeg er kjempe snill. Men at de ikke kjenner de skikkelige forelskelsesfølelsene. Når en opplever det ofte så blir man oppgitt og mister troen. Så jeg tror ikke dette går på det du sier. Anonymous poster hash: 9052d...e88 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har blitt dumpet 4 ganger, etter at man hadde drevet på noen måneder. Men.... i 2 av de tilfellene kunne jeg like gjerne gjort det selv, jeg var bare for usikker til å tørre å gjøre det. Så det føles ikke så ille. Har dumpet 1 gang selv. Anonymous poster hash: 454d5...aec 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har blitt dumpet 4 ganger, etter at man hadde drevet på noen måneder. Men.... i 2 av de tilfellene kunne jeg like gjerne gjort det selv, jeg var bare for usikker til å tørre å gjøre det. Så det føles ikke så ille. Har dumpet 1 gang selv. Anonymous poster hash: 454d5...aec Sånn er det her og. Alle gangene jeg har blitt dumpet så følte jeg meg dårlig behandlet på forhånd, og dermed burde jeg ha lest det, og dumpet de selv. Men det er ikke tapet av "disse personene" som er ille. Det er bare troen på å finne kjærligheten som blir lavere pga man blir usikker på hva som er galt med seg selv. Men som sagt: Det trenger ikke å være noe galt med den som blir dumpet. Det kan bety det motsatte og. At det er den som dumper det er noe med. Det kan også være at det bare ikke er kjemi, og ikke noe annet. Men uansett så føles det lett som å "bli slått ned" når noen bare gir faen. Men målet mitt er å begynne på med dating igjen. Og hvis ingen liker meg, eller hvis jeg ikke liker noen , så har jeg ihvertfall prøvd. Men noen har det enklere i søken på kjærligheten enn andre, mens noen sliter mye mer. Anonymous poster hash: 9052d...e88
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Jeg sliter med depresjon om dagen og har derfor noen harde humørsvinger som gjør at jeg blir dumpet i blant. Jeg lærer meg å tåle disse avslagene, og det går litt opp og ned over hva jeg tåler. I det siste tilfellet så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så veldig fordi at jeg ble behandlet som dritt i en ukes tid. Konfronterte, magefølelsen min stemte og jeg ble dumpet. Anonymous poster hash: 80851...bb1
Meline37 Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeg sliter med depresjon om dagen og har derfor noen harde humørsvinger som gjør at jeg blir dumpet i blant. Jeg lærer meg å tåle disse avslagene, og det går litt opp og ned over hva jeg tåler. I det siste tilfellet så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så veldig fordi at jeg ble behandlet som dritt i en ukes tid. Konfronterte, magefølelsen min stemte og jeg ble dumpet. Anonymous poster hash: 80851...bb1 Dette med magefølelse stemmer ofte. Jeg kjenner det ofte på magefølelsen når jeg kommer til å bli dumpet. Men jeg tror ikke at det kan like godt være noe galt med den som dumper , som den som blir dumpet. Og mange går etter et utseende. Og det er det vanskelig å gjøre så mye med. Endret 10. juli 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 har blitt dumpet hver gang, har aldri dumpet noen Anonymous poster hash: 49207...293
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Har ikke blitt dumpet noen ganger enda.... Men jeg burde nok ha kjent på følelsen av å bli dumpet ....Anonymous poster hash: 519f6...f42
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Har ikke blitt dumpet noen ganger enda.... Men jeg burde nok ha kjent på følelsen av å bli dumpet ....Anonymous poster hash: 519f6...f42 trådstarter: Det er fryktelig vondt å bli dumpet, og hvis det skjer hele tiden jo vondere er det. Jeg tror at de som ikke har kjent på den følelsen, og som er vandt til å lykkes forstår dårlig hvordan det føles å bli dumpet. De tenker lettere på alt, og tenker at det er lett å gå videre men det er riper i selvtilliten en sitter igjen med,, og da er det vanskelig å gå videre. Anonymous poster hash: 9052d...e88
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 trådstarter: Det er fryktelig vondt å bli dumpet, og hvis det skjer hele tiden jo vondere er det. Jeg tror at de som ikke har kjent på den følelsen, og som er vandt til å lykkes forstår dårlig hvordan det føles å bli dumpet. De tenker lettere på alt, og tenker at det er lett å gå videre men det er riper i selvtilliten en sitter igjen med,, og da er det vanskelig å gå videre. Anonymous poster hash: 9052d...e88 Spørs jo hva du tenker og føler om personen. Det er ikke vits i å holde på personen bare for å ha noen. Anonymous poster hash: 80851...bb1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #20 Skrevet 10. juli 2014 Jeg har blitt dumpet så ofte atte hjælp. Ser ikke poenget med å date noen som helst for jeg blir jo bare dumpa likevel så.. skjønner ikke at dere tør! Tenk om det blir slutt? Ydmykelsen, smerten, psykologer og antidepressiva. Dyre utgifter pga fuckings mannfolk. Anonymous poster hash: 83d11...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå