AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Okei, vært på hm 2 ganger i det siste, og hver gang har de spilt en sykt kul sang. Har prøvd meg frem både på Spotifylista til h&m og topp 30 mest spilte låter mp3 men fant den ikke:( Det dumme er at jeg ikke har noe tekst å gå etter..eneste jeg kan si er at refrenget består av en syk bass som fenger så sykt. Noen som vet om det er noen populære låter nå med tung bass i refrenget?Anonymous poster hash: d591d...4ce
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 kan du ikke spørre de i butikken når du er der å hører den? du har ikke en liten setning en gang? Anonymous poster hash: b8f3e...f22
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Secondcity - I wanna feel? Anonymous poster hash: 370b7...c40
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Du må bruke Soundhound eller Shazam. Last de ned på mobilen. Da bare trykker du på de, og så må de få spilt inn litt av sangen og så får du opp hvilken sang det er. Soundhound har også en widget slik at du trenger bare å trykke på ikonet en gang og så begynner den å ta opp. Smart! Anonymous poster hash: 3435a...0c4
Gjest Christina146 Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Sliter med det samme som deg, bare at jeg hører den alltid på jobb, og da bare deler av den. Jobber i hjemmesykepleien, så er ikke så mange muligheter for å stoppe bilen for å finne ut av sangen. Jeg tror jeg har holdt på i minst en måned å finne ut av den. Bladd gjennom hele spotify føler jeg, prøvd å nynne inn i en sånn låtfinner på nettet, nynnet til en venn som vet alt om musikk, men ingen hell. Eller jo, det var en som visste hvilken sang jeg mente, men hun visste heller ikke hva den het. Skikkelig irritert, for den kommer på hjernen min plutselig, og så får jeg den ikke ut av hodet, for jeg vet den er så sinnssykt kul. Eneste jeg vet om sangen er at det er en dame som synger, og refrenget er noe med "the cool kids". Tror jeg blir gal, fikk den selvfølgelig på hjernen nå.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Sliter med det samme som deg, bare at jeg hører den alltid på jobb, og da bare deler av den. Jobber i hjemmesykepleien, så er ikke så mange muligheter for å stoppe bilen for å finne ut av sangen. Jeg tror jeg har holdt på i minst en måned å finne ut av den. Bladd gjennom hele spotify føler jeg, prøvd å nynne inn i en sånn låtfinner på nettet, nynnet til en venn som vet alt om musikk, men ingen hell. Eller jo, det var en som visste hvilken sang jeg mente, men hun visste heller ikke hva den het. Skikkelig irritert, for den kommer på hjernen min plutselig, og så får jeg den ikke ut av hodet, for jeg vet den er så sinnssykt kul. Eneste jeg vet om sangen er at det er en dame som synger, og refrenget er noe med "the cool kids". Tror jeg blir gal, fikk den selvfølgelig på hjernen nå. Finner du noe her? https://www.google.no/search?q=the+cool+kids+lyrics&oq=the+cool+kids+lyrics&aqs=chrome..69i57.6263j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 Anonymous poster hash: 3435a...0c4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Jeg leter også etter en sang, hvis noen kan hjelpe meg!! Den har gitar i begynnelsen og så starter den med noe ala "when we were youngsters" (ikke helt sikker). Veldig fengende sang, gitarspilling og en mann som synger. Noen som vet?? Anonymous poster hash: 15a36...21a
Gjest Christina146 Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Finner du noe her? https://www.google.no/search?q=the+cool+kids+lyrics&oq=the+cool+kids+lyrics&aqs=chrome..69i57.6263j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 Anonymous poster hash: 3435a...0c4 Har dessverre søkt tusen ganger på Google, ikke funnet noe enda..
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Jeg leter også etter en sang, hvis noen kan hjelpe meg!! Den har gitar i begynnelsen og så starter den med noe ala "when we were youngsters" (ikke helt sikker). Veldig fengende sang, gitarspilling og en mann som synger. Noen som vet?? Anonymous poster hash: 15a36...21a https://www.google.no/search?q=the+cool+kids+lyrics&oq=the+cool+kids+lyrics&aqs=chrome..69i57.6263j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=when+we+were+youngsters+lyrics Anonymous poster hash: 3435a...0c4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 https://www.google.no/search?q=the+cool+kids+lyrics&oq=the+cool+kids+lyrics&aqs=chrome..69i57.6263j0j4&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=when+we+were+youngsters+lyrics Anonymous poster hash: 3435a...0c4 Har sett der, det er ingen av de.. Men takk likevel Anonymous poster hash: 15a36...21a
Chloe- Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Har dessverre søkt tusen ganger på Google, ikke funnet noe enda.. Litt vagt, men Crazy Something Normal av Donkeyboys?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Har sett der, det er ingen av de.. Men takk likevel Anonymous poster hash: 15a36...21a Denne har gitar, en mann som synger og er fengende, men det er nok sikkert ikke den. Liker den jeg da Anonymous poster hash: 3435a...0c4
Gjest Christina146 Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Litt vagt, men Crazy Something Normal av Donkeyboys? Det er nok ikke den heller.
Guybrush Skrevet 10. juli 2014 #16 Skrevet 10. juli 2014 Ring/send epost/kontakt på facebook og spør. Svært mange kjeder synes slikt er gøy og har faktisk opplevd å få cd i posten for mange år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå