AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jeg skal begynne på en sleeve nå til høsten, gleder meg vilt. Er ikke helt ferdig med planleggingen enda, men vet sånn ca hvordan jeg vil ha den. Jeg skal ha en sleeve som ikke dekker absolutt hele armen, altså der skal være litt mellomrom mellom de forskjellige tatoveringene, skal ikke bli sånne heldekkende med masse fillers og skygger. Det jeg er så utrolig usikker på er hvor mye jeg må ut med. Hvor mye bør jeg spare opp til første session? Jeg vil begynne fra overarmen og nedover, jeg vil ikke streke ut alt og så fylle inn en annen gang. Tar de forskjellige tatoveringene litt etter litt, men vil helst ta så mye som mulig første gangen. Hvor mye kostet din sleeve alt i alt? Og hvordan er det med planlegging? Jeg kan ikke tegne selv i det hele tatt, men greier å forklare greit. Ser for meg en helt fantastisk sleeve, men er så redd for at jeg ikke får den slik jeg vil ha den pga jeg ikke greier å tegne selv. Har lagret flere inspirasjonsbilder og har egentlig et klart bilde i hodet av hvordan det vil se ut. Tatoveringene skal være en del detaljerte, blir ikke noe enkle greier på en måte. Bør jeg ta meg en tur til tatovøren før jeg skal tatovere meg, og planlegge og be om skisse? Ellers lurer jeg rett og slett bare på hva din sleeve koster. Forklar gjerne hva du har tatovert, og om du kan legge ved bilde hadde det vært KJEMPE. :D Anonymous poster hash: 5216e...d64
Emelisse Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Betalte 11k. Sort dotwork. Tegnet nesten hele motivet selv før jeg dro til tatovøren og streket alt på en heldags sitting. Tok fyllet fordelt over en del 2-timersøkter etterpå. Kunne tenke meg å være semi-anonym på KG og legger derfor ikke ut bilde.
Cessa74 Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 (endret) 3500 x 3 (tok 3 ganger før den var ferdig)- altså 10 500 - og totalt verdt det! jeg hadde veldig vage tanker om hvordan den skulle se ut, men hvilke farger og at den skulle være feminin, og et par andre viktige elementer som måtte med - så tegnet tattovøren et forslag utfra hvordan jeg forklarte ønskene mine. Vi gjorde et par justeringer og endte med en sleeve jeg er veldig stolt av, og ofte får kommentarer på av fremmede! Vil dessverre ikke legge ut bilde (vil beholde min anonymitet..) Lykke til - vær nøye på å velge en tattovør med gode preferanser!! Endret 9. juli 2014 av Cessa74
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har altså kun en halfsleeve sålangt har fra albuen ned på fingrene. Skal bli en full sleeve. Sålangt har jeg brukt 10.000kr ca og hatt 3sessions på 5-6timer. Veldig detaljert og helt tett i farge. Sleeven alt i alt kommer på 20.000kr når jeg er helt ferdig.Anonymous poster hash: 658ce...9f8
Sunbeam Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeg gjør samme som deg TS - tar ikke fulldekkende men med litt hud imellom hvert motiv, én tatovering av gangen. Planen er å binde det hele sammen litt mer til slutt som siste finish. Jeg begynte med en stor på skulder/overarmen som strekker seg ned til et par cm over albuen. Tok den i one session med fargelegging og skyggelegging med en gang. Det er en drømmefanger og kostet 6000 kr. Men nå er tatovøren min ganske dyr, hun tar 1.500 kr timen. Jeg regner med å havne på rundt 25.000 til slutt kanskje. Jeg kan heller ikke tegne. Jeg kontaktet henne over mail, sendte beskrivelse og inspirasjonsbilder. Hun tegna tatoveringen da jeg kom til session, tok ca en time (hun tok ikke betalt for denne timen). Hun viste meg arbeidet, fikk "godkjent" også satte vi i gang Endret 10. juli 2014 av Sunbeam
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #7 Skrevet 14. juli 2014 Noen som vil vise frem sleeven sin? Kan jo være anonym. Anonymous poster hash: 5216e...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå