Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en kamerat igår, vi har vært gode venner i noen måneder og vært masse sammen. Han overnattet. Men jeg vet ikke helt hva dette egentlig var, om vi "holder på" eller om det bare var en pulevenn greie. Jeg må jo ta det opp og spørre ham, men hvordan kan jeg gjøre det? Nå får vi ikke sett hverandre på en uke pga ferie. Men vi bor nærme hverandre og kommer til å ha mye med hverandre å gjøre fremover uansett. Så er ikke slik at jeg ikke har noe å tape på å spørre. Tips?

Anonymous poster hash: 6a953...e85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare til å spørre rett ut hva greien er det. Jeg havnet til sengs med en kompis (8 års vennskap) for noen mnd siden. Han spurte meg hvor vi stod, og vi kom frem til at vi er "pulevenner".. :)

Anonymous poster hash: 1db7e...1e9
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Har litt å si for hvordan man forholder seg .

Anonymous poster hash: d0b02...9a5

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Har litt å si for hvordan man forholder seg .

Anonymous poster hash: d0b02...9a5

Slutten av 20-årene begge to.

Skrevet

Slutten av 20-årene begge to.

27-35, de travle åra. Du får vel bare spørre ham på en måte som ikke avslører den hemmelige år-for-år-planen som du garrantert sitter på.

AnonymBruker
Skrevet

27-35, de travle åra. Du får vel bare spørre ham på en måte som ikke avslører den hemmelige år-for-år-planen som du garrantert sitter på.

De travle åra? Hva mener du med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...