AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hadde sex med en kamerat igår, vi har vært gode venner i noen måneder og vært masse sammen. Han overnattet. Men jeg vet ikke helt hva dette egentlig var, om vi "holder på" eller om det bare var en pulevenn greie. Jeg må jo ta det opp og spørre ham, men hvordan kan jeg gjøre det? Nå får vi ikke sett hverandre på en uke pga ferie. Men vi bor nærme hverandre og kommer til å ha mye med hverandre å gjøre fremover uansett. Så er ikke slik at jeg ikke har noe å tape på å spørre. Tips?Anonymous poster hash: 6a953...e85
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Bare til å spørre rett ut hva greien er det. Jeg havnet til sengs med en kompis (8 års vennskap) for noen mnd siden. Han spurte meg hvor vi stod, og vi kom frem til at vi er "pulevenner".. Anonymous poster hash: 1db7e...1e9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Har litt å si for hvordan man forholder seg .Anonymous poster hash: d0b02...9a5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Har litt å si for hvordan man forholder seg .Anonymous poster hash: d0b02...9a5 Slutten av 20-årene begge to.Anonymous poster hash: 6a953...e85
Gjest Iben Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Slutten av 20-årene begge to.Anonymous poster hash: 6a953...e85 27-35, de travle åra. Du får vel bare spørre ham på en måte som ikke avslører den hemmelige år-for-år-planen som du garrantert sitter på.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 27-35, de travle åra. Du får vel bare spørre ham på en måte som ikke avslører den hemmelige år-for-år-planen som du garrantert sitter på. De travle åra? Hva mener du med det? Anonymous poster hash: 6a953...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå