Gå til innhold

Betsson, erfaringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lyst å prøve ut Betsson, tippe litt på kamper i VM. Er det noen som har erfaringer og kan fortelle litt om hvordan de funker og om de er til å stole på? :) Tusen takk på forhånd!

Anonymous poster hash: 2e75e...bd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vant 18000 der i helgen tok de ut på lørdag (6000) søndag (9000) og mandag 3000 de første 15000 er på konto nå.

Ikke hatt noe problemer med dem!

Obs: innskudd og uttak konverteres fra/til euro, så når du tar ut feks 1000 så kan du få ut alt fra 985-1005 kr (grunnet kurs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betsson er trygge. Betsson, Unibet, Bet365 etc. er alle helt trygge og greie. Brukt dem ganske lite selv, men jeg har brukt dem en gang iblant og er fornøyd nok.

Anonymous poster hash: b0368...3ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Unibet. Har satt inn penger én gang og siden tatt ut gevinster. Hvis jeg taper alt som står der nå vil jeg fremdeles ha gått mye i pluss. Har bare gode erfaringer.

Anonymous poster hash: de051...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bettingselskapene selv som skriver her?

Alle er visst i pluss med tippingen.

Anonymous poster hash: b4878...426

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe lett å få det til å se ut som at det går i pluss.... Jeg spiller for 5-600 i uka, og 9 av 10 uker går jeg 5-600 i minus.... Regnet kjapt over nå, og til nå i år har jeg vunnet litt over 22000,- men i fjor tapte jeg ca 15000 i løpet av året....

Så er ikke bare gull og grønne skoger heller hehe :)

(Dagens tips: sett innskuddsgrense!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hehe lett å få det til å se ut som at det går i pluss.... Jeg spiller for 5-600 i uka, og 9 av 10 uker går jeg 5-600 i minus.... Regnet kjapt over nå, og til nå i år har jeg vunnet litt over 22000,- men i fjor tapte jeg ca 15000 i løpet av året....

Så er ikke bare gull og grønne skoger heller hehe :)

(Dagens tips: sett innskuddsgrense!!!!!)

Jeg har alltid vært veldig forsiktig med penger. Da jeg opprettet spillerkonto var det med en tydelig regel om at jeg kun skulle sette inn penger en eneste gang. Hvis jeg spilte bort alle pengene ville det ikke vært noen krise, men det ville vært slutten på gamblingforsøket mitt. Jeg startet med 500 kr, som er omtrent samme sum som mange helt vanlige mennesker bruker på Lotto i løpet av måned (en Lotto og en Vikinglotto blir 90 kr til sammen, og legger du på en Joker til hver trekning er man oppe i 130 kr i uka). Ingen beskylder dem for å ha spillegalskap, og de fleste vinner aldri noe mer enn småpremier.

Det er lettere å tippe hvilket fotballag som vinner en kamp enn å gjette hvilke kuler som vil snurre ut av en maskin. I motsetning til i Lotto har man ingen mulighet til å vinner millioner ved å satse en tier, men velger man en god taktikk er det enkelt å tredoble pengene i løpet av en måned. Jeg har ikke peiling på fotball eller annen sport, men vinner fordi jeg satser litt og litt av gangen og setter pengene mine på utfall som har gode odds. Litt flaks må man ha, men det er jo der spenningen ligger.

At noen kan finne på å spille bort 15.000 kr i løpet av et år er ren idioti. Jeg ville tatt et hint og sluttet å spille lenge før det gikk så langt. Hvis man ikke klarer å slutte bør man søke hjelp.

Anonymous poster hash: de051...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...