AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Ville dere gjort det eller har dere gjort det? Hvorfor eller hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 491d1...f80
Thorn Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Jeg bandt renta for snart tre år siden. Jeg tapte en del penger på å gjøre det, men samtidig var det veldig greit å vite akkurat hvor mye terminbeløpene kom på fra gang til gang. Jeg endte opp med bryte min fastrenteavtale pga videre studier, så jeg må i tillegg betale overkurs. Likevel kommer jeg med sannsynlighet til å binde renta igjen hvis den fortsatt er lav etter jeg er ferdig utdannet, for å ha den faste summen å forholde seg til. Men rent økonomisk kommer man vel normalt sett best ut av det med flytende rente.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Historisk sett har det ikke lønt seg med fast rente. Eneste gode grunnen til å binde renta er at du da vet 100% sikkert hva du skal betale per måned. Dette er en garanti du betale for. Anonymous poster hash: cf23d...b68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå