Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av artikkelen øverst i venstre hjørne :fnise:

Jeg er singel og er ingen klemmer, men jeg kjenner meg nå ganske lykkelig fordet ;)

Anonymous poster hash: c083e...dd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Ja det får jeg. Både av venner og kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en koseperson og elsker kroppskontakt, heldigvis er jeg i et forhold der jeg får det :D

Anonymous poster hash: 4793f...9cb
Skrevet

Jeg har barn, så jeg får klemmer av dem.

Det er dog ikke det samme som å få klem av en kjæreste, og kjenner jeg savner den type kos.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Vi er flinke til å klemme på hverandre, venner og kolleger i tillegg til de spesielt utvalgte som har et dypere forhold til meg.

Og så har jeg jo de 3 pelskledde små som krever kroppskontakt til de grader.

- det er godt å være eiet av katter når hverdagene er i overmål hektiske og det blir lite tid til adspredelser.

Skrevet

Jeg er en person som ikke liker klemming av hvem som helst, men jeg elsker å være nær kjæresten :)
også blir det jo mye kos å få fra de firbeinte. Så totalt sett får jeg en god del kroppskontakt. Og desidert mye mer enn før jeg fikk en kjæreste.

Skrevet

Jeg får aaaalt for mye kroppskontakt. Jeg er langt fra noen kosejente, og har mann, unge, to hunder og to katter. Føler meg voldtatt hver dag :eeeh: ..Meen, man får ta det med et smil.

Skrevet

Jeg er veldig kosete og føler jeg aldri får nok kos av samboern, stakkar. Jeg koser, stryker nusser, klemmer og tar på han hele tiden, heldigvis liker han det. Jeg får masse kos altså, men jeg skulle bare gjerne fått det hele tiden ;)

Skrevet

Nei :sukk:

Er vel en av de tingene jeg virkelig savner som singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...