AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hei. Jeg har akkurat blitt sammen med verdens herligste jente. Jeg har aldri vært i et forhold tidligere, og det kommer av at jeg har veldig tungt for å stole på andre mennesker. Men nå har jeg funnet ei jente jeg stoler 100% på. Men fordi jeg ikke har noen erfaring fra forhold tidligere lurer jeg på om noen har noen tips til ting jeg bør "gjøre" for henne, slik at hun skjønner at jeg elsker henne og at vi kan ha et best mulig forhold. ersom noen ha tips ift avstandsforhold, vil jeg gjerne ha disse også, for neste år kommer jeg knapt til å se henne fordi jeg skal på fhs og hun skal studere et annet sted. takk for svar! Anonymous poster hash: 6a101...0b9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hei. Jeg har akkurat blitt sammen med verdens herligste jente. Jeg har aldri vært i et forhold tidligere, og det kommer av at jeg har veldig tungt for å stole på andre mennesker. Men nå har jeg funnet ei jente jeg stoler 100% på. Men fordi jeg ikke har noen erfaring fra forhold tidligere lurer jeg på om noen har noen tips til ting jeg bør "gjøre" for henne, slik at hun skjønner at jeg elsker henne og at vi kan ha et best mulig forhold. ersom noen ha tips ift avstandsforhold, vil jeg gjerne ha disse også, for neste år kommer jeg knapt til å se henne fordi jeg skal på fhs og hun skal studere et annet sted. takk for svar!Anonymous poster hash: 6a101...0b9 Så søtt at du spør om tips og råd her på KG,kreds til deg:) I starten av et forhold svever man på en rosa sky,og dette er herlige måneder. Det alle damer setter pris på er en mann som: 1.Respekterer de. 2.Setter pris på de. 3.Viser hver dag hvor mye man bryr seg. Her kan du kjøpe blomster,sende koselige meldinger,skrive søte kort og sende under avstandsforholdet,lage middag,overraske med frokost på senga osv) 4. Litt sjalusi skader ikke,men selvfølgelig ikke overdrevet. 5. Minst mulig krangling tenk deg godt om før du evt starter en krangel. 6. Trofasthet selvfølgelig. 7. Gi hverandre pusterom. Dette er kun noen punkter jeg ser på som viktige i et forhold:) Lykke til!Anonymous poster hash: 2ae46...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Levner lite igjen til kjæresten da. En supermann som gjør alt- er det det kvinner ønsker seg? Hva har hun selv å tilby annet enn å være søt? Anonymous poster hash: ac86a...74d 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Levner lite igjen til kjæresten da. En supermann som gjør alt- er det det kvinner ønsker seg? Hva har hun selv å tilby annet enn å være søt?Anonymous poster hash: ac86a...74d I tillegg til å være søt har vi sammen en utrolig god kjemi, vi kommer godt overens med hverandres familier, hun stiller alltid opp for meg og er virkelig en person som gjør alt hun kan for at alle rundt henne skal ha det best mulig. Hun er drømmedama. Anonymous poster hash: 6a101...0b9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Så søtt at du spør om tips og råd her på KG,kreds til deg:) I starten av et forhold svever man på en rosa sky,og dette er herlige måneder. Det alle damer setter pris på er en mann som: 1.Respekterer de. 2.Setter pris på de. 3.Viser hver dag hvor mye man bryr seg. Her kan du kjøpe blomster,sende koselige meldinger,skrive søte kort og sende under avstandsforholdet,lage middag,overraske med frokost på senga osv) 4. Litt sjalusi skader ikke,men selvfølgelig ikke overdrevet. 5. Minst mulig krangling tenk deg godt om før du evt starter en krangel. 6. Trofasthet selvfølgelig. 7. Gi hverandre pusterom. Dette er kun noen punkter jeg ser på som viktige i et forhold:) Lykke til!Anonymous poster hash: 2ae46...4b0 Takk! uten å virke for cocky, vil jeg si at jeg følger disse punktene, ihvertfall så godt jeg kan! kan kanskje bli litt i overkant sjalu, men dette er noe hun er klar over og jeg er forholdsvis flink til å holde inni meg, så vi møtes litt på halvveien Anonymous poster hash: 6a101...0b9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Ettersom du faktisk ber om tips for å holde henne glad står du ikke i faresonen for å neglisjere henne. Du står vel heller i faresonen for å bli en tøffel. Det meste ikke om en sjekkliste, det handler egentlig om å vaere en bra mann, en hun setter pris på og er stolt av å ha. Kvinner er utro når de ikke lenger respekterer mannen de har, mer enn når de har en mann som ikke gir blomster ofte nok. Fortsatt å ha ditt eget liv. Dediker deg til studier og ha hobbyer, treff kamerater. Ha en aktiv hverdag, der du gjør rom for henne, ikke en hverdag som orienteres rundt henne der du gjør rom til livet ditt. Ha dine egne prinsipper og stå ved dem. Vær konsekvent, åpen, ærlig. Våg å være sårbar, ikke manipuler eller lyv. Si det du tenker. Hold deg i form. Ta initiativ til sex og ha sex - ofte. Tenk kvalitet over kvantitet. Det er bedre å ta henne med på en god middag ute når du en sjelden gang har tid fremfor å sovne på sofaen sammen hver kveld. Gi komplimenter kun når du mener det. Velg dine kamper. Ikke uttrykk hver sjalu impuls og ikke sett henne i situasjoner der hun lett blir sjalu. Anonymous poster hash: 4226a...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Ikke for å være bitterpikk... Men det høres ut som oppskriften på å bli dumpa, og å bli hivd i vennesona...Anonymous poster hash: 7ebbb...20c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Vet ikke om det har noe å si ift tips, men jeg er jente... TS Anonymous poster hash: 6a101...0b9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Skal ts være en best mulig kjæreste bør han ihvertfall greie 6 omganger i sengen i løpet av en dag. Anonymous poster hash: af42c...57a
Teeden Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Velg dine kamper. Ikke uttrykk hver sjalu impuls og ikke sett henne i situasjoner der hun lett blir sjalu. Anonymous poster hash: 4226a...4c0 "Vær jævla forsiktig med å uttrykk sjalusi, men ikke våg å gjør henne sjalu...."HAr du hørt sånn? Styr alltid unna damer som ser på manglende oppmerksomhet som å bli neglesjert, btw. rådene du har fått så langt er idiotiske. Hele problemstillingen er tåpelig, for det finnes ikke en oppskrift på en god kjæreste. Du skal ikke være en god kjæreste, du skal være en kjæreste så får du se hvordan det ender. Hvor mange jenter tror du spørs seg selv hvordan de kan være en god kjæreste for typen sin? Særdeles få, med mindre han er såpass mye rikere enn henne at å holde på han betyr et bedre sosioøkonomisk liv for henne, men stort sett tenker kvinner på hva de kan få ut av et forhold, ikke hva de skal tilby. Og hvorfor skal du tenke noe annerledes? De fleste forhold ryker, og ikke fordi menn ikke gjør nok for dama si, men fordi menn tenker at de må gjøre ting for dama si og at det dermed gjør dem kravstore og forventningsfulle. Derfor er mange forhold bygd på helt feil grunnlag der gutten innbiller seg at han må gjøre seg fortjent til dama si. Du kan ikke la andre damer skreddersy deg til deres drømmeprins og tro at du skal holde på dama di. Målet bør ikke engang være å holde på dama di eller gjøre henne fornøyd, men å ha det godt i forholdet så lenge det lar seg gjøre.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Vet ikke om det har noe å si ift tips, men jeg er jente... TS Anonymous poster hash: 6a101...0b9 Det har noe å si ja... du skulle nevnt det i åpningteksten. Anonymous poster hash: 4226a...4c0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Hvor mange jenter tror du spørs seg selv hvordan de kan være en god kjæreste for typen sin? Særdeles få, med mindre han er såpass mye rikere enn henne at å holde på han betyr et bedre sosioøkonomisk liv for henne, men stort sett tenker kvinner på hva de kan få ut av et forhold, ikke hva de skal tilby. En jente i alle fall, TS er kvinne. Anonymous poster hash: 4226a...4c0
Teeden Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 En jente i alle fall, TS er kvinne. Anonymous poster hash: 4226a...4c0 Men hun har fortsatt ingen type. Alle som er sammen med menn er opptatt av hva menn kan gjøre for dem kontra hva de skal gjøre for mennene. Bruk samme regelen når du er sammen men en jente også, så blir livet mye enklere. Man må slutte å tro at målet i et forhold er å gjøre jenta i forholdet lykkelig.
Teeden Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Det har noe å si ja... du skulle nevnt det i åpningteksten. Anonymous poster hash: 4226a...4c0 Fordi det nå ble vanskelig å be henne la være å være sjalu, men ikke våge å gjør henne dama si sjalu, nå som hun også var jente? Litt inhuman og uverdig at jenter skal måtte svelge kameler i et forhold, ikke sant?
Broken_1988 Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 I tillegg til å være søt har vi sammen en utrolig god kjemi, vi kommer godt overens med hverandres familier, hun stiller alltid opp for meg og er virkelig en person som gjør alt hun kan for at alle rundt henne skal ha det best mulig. Hun er drømmedama. Anonymous poster hash: 6a101...0b9 Det virker jo bare som at du har det utrolig bra! Håper en dag at jeg kan være så heldig som kjæresten din. Ha en mann som er så forelsket og føler at jeg er drømmedama! Lykke til, og nyt hvert øyeblikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå