AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Satt ute tidligere på dagen, og hørte en fæl krangel som virket som om var i en familie. Holdt på lenge, og til slutt ringte jeg. Problemet er at jeg ikke visste hvor det kom fra, bare at det var på boligfeltet. Ringte politiet, men nå er jeg utrolig flau... Det har gitt seg, og jeg har sikkert sløst med politi ressurser. Samtidig klarte jeg ikke sitte passiv. Tror jeg bare trenger å høre om det var teit gjort, sitter her alene og føler meg som en idiot. Anonymous poster hash: d030e...dd5
BlendaSensitive Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Altså krangle er normalt... Noen er mer høylytt enn andre. Hørtes det ut som vold, mulighet for vold, unger involvert - eller bare du som syntes det var plagsomt å høre på? Hva sa politiet da? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Burde skrevet litt mer utfyllende. Unger involvert, hørtes ikke ut som en normal krangel, vil si at jeg tror det antagelig var vold involvert. Problemet er jo at jeg ikke vet hvor det kom fra nøyaktig, og nå som det har gitt seg finner nok ikke politiet ut det på magisk vis heller... Skulle ønske jeg gikk og prøvde å finne ut hvor det kom fra, da hadde det jo faktisk vært nyttig hvertfall. Anonymous poster hash: d030e...dd5
Skogsprinsessa Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Du burde nok ha prøvd å funnet ut hvor det kom fra, men fint at du varslet i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Så lenge du ikke ringte nødnummeret tenker jeg at slike ting er greit å kontakte politiet for. Sjansen er stor for at de kjenner til familien. Anonymous poster hash: db75d...048
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Skrevet 10. juli 2014 Slapp av! Med tanke på hvor mange som ikke bryr seg om barn blir mishandlet, så er det bra du ringte. Heller en gang for mye, enn en gang for lite :-) Anonymous poster hash: 2babf...6bb
Apis Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Jeg tenker du har gjort det riktige, så kan politiet avgjøre om de skal rykke ut eller ikke, kan være de kjenner til familier i området som de har saker på fra før
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #9 Skrevet 10. juli 2014 Hvis man mistenker vold eller at det er barn som hører på så er det greit å ringe politiet. Anonymous poster hash: db13d...5f6
Gjest Blomsterert Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Burde skrevet litt mer utfyllende. Unger involvert, hørtes ikke ut som en normal krangel, vil si at jeg tror det antagelig var vold involvert. Problemet er jo at jeg ikke vet hvor det kom fra nøyaktig, og nå som det har gitt seg finner nok ikke politiet ut det på magisk vis heller... Skulle ønske jeg gikk og prøvde å finne ut hvor det kom fra, da hadde det jo faktisk vært nyttig hvertfall. Anonymous poster hash: d030e...dd5 Du gjorde ikke noe du skal være flau over,for dette virket jo ganske voldsomt! Trekk pusten,ikke vær flau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå