AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hei! Jeg spiser 2-3 av disse måltidene hver dag: - 1 boks cottage cheese, 1 eple eller bær, 20-30g mandler og kanel - 1 laksefilet, grønnsaker - 1 mozarella, 2 tomater - 1 entrecôte, grønnsaker - 3 egg, 3-4 strimler bacon, grønnsaker Middag utenom. Lavkarbo. Variert. Får jeg i meg det jeg trenger av vitaminer og mineraler om jeg er flink å variere mellom disse måltidene? Noe jeg mangler som er viktig? Jeg vet dette er vanskelig å svare på, men får jeg i meg nok (eller for lite) mat? Trener 3-4 dager i uka.Anonymous poster hash: c6c6d...ccf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 2-3 Atkinsbarer går det med i uka også. Lørdagssnop er lavkarbo sjokolademousse, oppskrift fra melissaspania.no Den består av egg, kokosolje, 86% sjokolade, sukrin. TsAnonymous poster hash: c6c6d...ccf
Popc0rn Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Dette er vanskelig å si uten mer informasjon. Jeg vet jo ikke om du veier 40 kg eller om du veier 200 kg. Men det så jo ganske normalt ut. Det viktigste er jo å høre på kroppen din. Spiser du deg mett? Angående vitaminer og mineraler er det jo vanskelig å si, men det så greit ut. Hvis du vil ha tips til andre superingredienser så kan jeg anbefale innmat og grønnkål. Denne suppa for eksempel er kjempegod. Og så et lite obs, den kanelen du kjøper i dagligvareforretning i Norge er cassia-kanel. Cassia-kanel har mye av et giftstoff som heter kumarin. Anbefalt daglig maxgrense er 0,5 ts cassia-kanel. Ikke noe problem for folk flest altså, men hvis du spiser mye kanel så bør du heller spise ceylon-kanel. Det finner du blant annet på iHerb. Blant annet denne posen på 453 g. Det finnes selvsagt mindre mengder, men bruker man mye, så bruker man jo opp et vanlig glass så fort.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #4 Skrevet 10. juli 2014 Dette er vanskelig å si uten mer informasjon. Jeg vet jo ikke om du veier 40 kg eller om du veier 200 kg. Men det så jo ganske normalt ut. Det viktigste er jo å høre på kroppen din. Spiser du deg mett? Angående vitaminer og mineraler er det jo vanskelig å si, men det så greit ut. Hvis du vil ha tips til andre superingredienser så kan jeg anbefale innmat og grønnkål. Denne suppa for eksempel er kjempegod. Og så et lite obs, den kanelen du kjøper i dagligvareforretning i Norge er cassia-kanel. Cassia-kanel har mye av et giftstoff som heter kumarin. Anbefalt daglig maxgrense er 0,5 ts cassia-kanel. Ikke noe problem for folk flest altså, men hvis du spiser mye kanel så bør du heller spise ceylon-kanel. Det finner du blant annet på iHerb. Blant annet denne posen på 453 g. Det finnes selvsagt mindre mengder, men bruker man mye, så bruker man jo opp et vanlig glass så fort. Takk for tips og råd! Jeg veier 80kg. Skal ned 15-20 kg tenker jeg☺️ Jeg har lenge tenkt på å kjøpe kanel på iherb, da jeg har hørt om dette som du skriver. Så det skal jeg gjøre nå! 👍Anonymous poster hash: 9b717...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå