Livets datter Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Etter at jeg så Linda Kvam fremføre Janis Joplins "Me and Bobby McGee" på Beat for Beat, har jeg fått helt dilla på stemmen hennes! Men nå er jeg lei av å måtte sette på det samme opptaket gang på gang for å høre på henne, jeg MÅ kjøpe en cd. Jeg vet at hun har gitt ut en cd med bandet sitt i 1998 som heter "Refused". Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Har spurt i X antall musikk-forretninger, uten hell. :-(
Gjest Roy Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 <span style='color:green'>Etter at jeg så Linda Kvam fremføre Janis Joplins "Me and Bobby McGee" på Beat for Beat, har jeg fått helt dilla på stemmen hennes! Men nå er jeg lei av å måtte sette på det samme opptaket gang på gang for å høre på henne, jeg MÅ kjøpe en cd. Jeg vet at hun har gitt ut en cd med bandet sitt i 1998 som heter "Refused". Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Har spurt i X antall musikk-forretninger, uten hell. :-( </span> Hei, den er ikke å få tak i mere, men du har mulighet til å kjøpe nedlastingen av cd 'n henne her... http://www.bigbox.musikkonline.no/shop/dis...um.asp?id=16061 Mvh Linda fan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå