Lyieda Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Er det noen som har en god selbruning å anbefale? Eventuelt en bodylotion med selvbruning? Jeg har veldig lys hud (er naturlig rødhåret med lite pigmenter i huden) og jeg blir bare ikke brun, samme hvor mye jeg soler meg. Har derfor lyst å prøve ut selvbruning, men jeg er redd for at det skal se unaturlig ut og at jeg blir oransje. Så derfor spør jeg dere her og håper at noen har et godt tips!
Chanchan Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har samme problem som deg, og bruker denne: Den er billig og fungerer kjempebra! Brunfargen holder ikke så altfor lenge, men den er kjapp å påføre og skjolder ikke. Eneste minus er at den ikke tørker spesielt fort så man må være forsiktig med å ikke farge av klær ol. Jeg har kaldtonet hud, ganske rosa, og ser ikke "stygt oransje" ut med denne
_Aries Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har prøvd en bodylotion med selvbruning fra Aco (denne). Er selv naturlig lys, og denne fungerer bra på meg. Ingen skjolder og ser ikke oransje ut.
Lyieda Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2014 Har hørt fra noen før at den fra ACO er bra, så kanskje jeg prøver meg på den får man kjøpt den på på f.eks vita?
_Aries Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Har hørt fra noen før at den fra ACO er bra, så kanskje jeg prøver meg på den får man kjøpt den på på f.eks vita? Jeg fant den ikke i Vitas nettbutikk, jeg kjøpte den på apotek1
Lyieda Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2014 Takk for tips! Da skal jeg se om jeg finner den på apoteket i morgen
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Syns summerglow fra Dove er veldig bra. Brukt den i årevis, ingen skjolder. Gir fin farge etter 3-4 påføringer. Og perfekt til å forlenge sydenfargen. Lukter godt, biilig og trekker fort inn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Syns summerglow fra Dove er veldig bra. Brukt den i årevis, ingen skjolder. Gir fin farge etter 3-4 påføringer. Og perfekt til å forlenge sydenfargen. Lukter godt, biilig og trekker fort inn. Nooo, denne er mye bedre. Jeg brukte Dove før og likte den godt inntil jeg fant denne. Brukte disse på hvert bein og kunne se en mye finere farge med Natio sin. Til sammenligning ga Dove en falsk oransje farge. Det skal sies at lukten minner om julen, men det går fort bort. Anonymous poster hash: 66a15...756
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Dove sin er litt gul hvis man ikke har noe farge fra før.....hvor fant du denne?
Gjest Cevita Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har prøvd en bodylotion med selvbruning fra Aco (denne). Er selv naturlig lys, og denne fungerer bra på meg. Ingen skjolder og ser ikke oransje ut. Har hørt fra noen før at den fra ACO er bra, så kanskje jeg prøver meg på den får man kjøpt den på på f.eks vita? Henger meg på denne
iilers Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Bruker denne og synes den er super! Dette er faktisk den beste og billigste jeg har prøvd. Har hatt fra dyre meker men får liten eller ingen farge av de, men denne gjorde meg brun og fin. Den sitter på meg i rundt 5 dager før jeg må ta på ny, men den skjolder litt etter de 5 dagene så det er greit å rense huden osv så du slipper å bli prikkete etter en ukes tid. Har en sånn tube til omtrent 5 bruk hvis jeg tar på hele kroppen. Har jo denne i evigheter på vinteren da jeg stort sett bare tar i ansiktet og armer. Den koster 170 kr om jeg husker riktig tror jeg ville prøvd denne en gang før jeg hadde prøvd mye dyrere merker. Personlig favoritt for meg i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå