AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jeg lurer på hva slags godteri dere liker å kjøpe og kose dere med, og hva dere pleier å ha på lur i skapet? Kan være alt fra smågodt, sjokolade, posegodt, kjeks, kaker, chips. Selv er jeg svak for sjokolade, stratos, troika, nøttesjokolade, men syns det er gøy å plukke smågodt - da kjøper jeg salt og søtt og surt og sjokolade. Hos meg går alt ned, så det er sjelden jeg har noe i skapet ... jeg spiser det opp til det er tomt ... Anonymous poster hash: c6584...de9
Sphynx Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Har en pose med cheezehearts hjemme i skapet som roper på meg! Haha
Mrs Smith Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Smågodt og sjokolade, er ikke så veldig glad i potetgull og sånt synes det blir så tørt og kjedelig. Har ikke noe i skapet.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Tyrkisk Pepper og Potetgull av ymse varianter. (Bare må ha det) Anonymous poster hash: 285e6...ae8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Walters Mandler-melkesjokolade og Superchips mexican. Anonymous poster hash: ce8f3...5ea 1
wintergirl Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Lakris,sukkertøy og sjokolade! Glad i søtt Anbefaler den nye sjokoladerullen med lakris. Kjempe god 1
Chanchan Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Mine verste synder er grønn pringles, melkesjokolade-nonstop og vaniljegiflar! Pleier sjeldent å ha noe i skapet med mindre det er til overs fra kinobesøk f eks. Endret 9. juli 2014 av Chanchan
Nilus Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Har ingenting i skapet nå (heldigvis, hehe). Pleier å ha en veldig "barnslig" smak når det gjelder godteri. Da går det i vingummi og andre typer "gummi"godteri, og det skal helst være en blanding av surt og søtt. Ellers går det i sjokolade og helst chips som ikke er basert på potet.
FantasDick Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Jeg liker best sjokolade, ostepop (og lignende varianter), lakris og surt godteri. Godteriskapet mitt inneholder stort sett alltid cheez ballz, cheez heartz, Cartoons-kjeks, kanelgifler, peanøttsmør med sjokolade, Atkins-barer, nøtter i forskjellige varianter, hvit/mørk/melkesjokolade i forskjellige varianter, smågodtposer med sjokolade, lakris fudge, hobby og sure ting.
Gjest Blubberella Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Sjokolade i nesten alle varianter er favoritten men jeg er også glad i ostepop fra Barbaras Bakery (Iherb). Sjokolade har jeg aldri i skapet. Jeg kjøper inn akkurat nok til at jeg har å spise en kveld (som oftest fredager og lørdager), for hvis jeg har sjokolade i skapet blir det aldri liggende lenge og det ender med at jeg spiser alt for mye sjokolade. Ostepopen har jeg liggende i skapet til jeg får lyst på. Det er lettere å begrense seg på det området enn sjokolade
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Pringles!!! Med paprikasmak Men den unner jeg meg kanskje 1-2 ganger i året Ellers har jeg alltid litt fløte og gelatin liggende så jeg kan lage panna cotta. Og fryste bær
KaDust Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Liker best salt lakris og potetgull. Har ingenting i skapet.
Inwe Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Sjokolade og karamell! Ingenting i skapet da jeg prøver å ikke spise sånt.. Hadde forresten ingenting i skapet før heller, ble stort sett borte samme dagen som det ble kjøpt
Gjest Silverstream Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 Lakris,sukkertøy og sjokolade! Glad i søtt Anbefaler den nye sjokoladerullen med lakris. Kjempe god Nei, den er ikke særlig god, hehe
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Eneste godteri jeg spiser er melkesjokolade har ikke spist andre former for godteri på sikkert 15 år.
Gjest Ennasus Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Lakris, hvit sjokolade og melkesjokolade Men oppbevarer det ikke i skapet, det blir spist så fort det kommer i hus.. Er svak når det kommer til godteri... Endret 9. juli 2014 av Ennasus
wintergirl Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Nei, den er ikke særlig god, hehe Joda, den er så god atte Men du skal få lov til å ikke like den, blir bare mer til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå