Gå til innhold

Hva slags godteri liker du, og hva har du i skapet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva slags godteri dere liker å kjøpe og kose dere med, og hva dere pleier å ha på lur i skapet?

Kan være alt fra smågodt, sjokolade, posegodt, kjeks, kaker, chips.

Selv er jeg svak for sjokolade, stratos, troika, nøttesjokolade, men syns det er gøy å plukke smågodt - da kjøper jeg salt og søtt og surt og sjokolade. :)

Hos meg går alt ned, så det er sjelden jeg har noe i skapet ... jeg spiser det opp til det er tomt ... :P

Anonymous poster hash: c6584...de9
Videoannonse
Annonse
Gjest Silverstream
Skrevet

Norsk melkesjokolade :)

Skrevet

Har en pose med cheezehearts hjemme i skapet som roper på meg! Haha

Skrevet

Smågodt og sjokolade, er ikke så veldig glad i potetgull og sånt synes det blir så tørt og kjedelig. Har ikke noe i skapet.

AnonymBruker
Skrevet

Tyrkisk Pepper og Potetgull av ymse varianter. (Bare må ha det)

Anonymous poster hash: 285e6...ae8
AnonymBruker
Skrevet

Walters Mandler-melkesjokolade og Superchips mexican.

Anonymous poster hash: ce8f3...5ea
  • Liker 1
Skrevet

Lakris,sukkertøy og sjokolade! Glad i søtt :hoppe: Anbefaler den nye sjokoladerullen med lakris. Kjempe god :sjokolade::)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mine verste synder er grønn pringles, melkesjokolade-nonstop og vaniljegiflar! Pleier sjeldent å ha noe i skapet med mindre det er til overs fra kinobesøk f eks.

Endret av Chanchan
Skrevet

Har ingenting i skapet nå (heldigvis, hehe). Pleier å ha en veldig "barnslig" smak når det gjelder godteri. Da går det i vingummi og andre typer "gummi"godteri, og det skal helst være en blanding av surt og søtt. Ellers går det i sjokolade og helst chips som ikke er basert på potet.

Skrevet

Jeg liker best sjokolade, ostepop (og lignende varianter), lakris og surt godteri.

Godteriskapet mitt inneholder stort sett alltid cheez ballz, cheez heartz, Cartoons-kjeks, kanelgifler, peanøttsmør med sjokolade, Atkins-barer, nøtter i forskjellige varianter, hvit/mørk/melkesjokolade i forskjellige varianter, smågodtposer med sjokolade, lakris fudge, hobby og sure ting.

Gjest Blubberella
Skrevet

Sjokolade i nesten alle varianter er favoritten men jeg er også glad i ostepop fra Barbaras Bakery (Iherb). Sjokolade har jeg aldri i skapet. Jeg kjøper inn akkurat nok til at jeg har å spise en kveld (som oftest fredager og lørdager), for hvis jeg har sjokolade i skapet blir det aldri liggende lenge og det ender med at jeg spiser alt for mye sjokolade. Ostepopen har jeg liggende i skapet til jeg får lyst på. Det er lettere å begrense seg på det området enn sjokolade :rolleyes:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Pringles!!! Med paprikasmak

Men den unner jeg meg kanskje 1-2 ganger i året

Ellers har jeg alltid litt fløte og gelatin liggende så jeg kan lage panna cotta. Og fryste bær

Skrevet

Liker best salt lakris og potetgull. Har ingenting i skapet. :)

Skrevet

Sjokolade og karamell! Ingenting i skapet da jeg prøver å ikke spise sånt.. Hadde forresten ingenting i skapet før heller, ble stort sett borte samme dagen som det ble kjøpt :ler:

Gjest Silverstream
Skrevet

Lakris,sukkertøy og sjokolade! Glad i søtt :hoppe: Anbefaler den nye sjokoladerullen med lakris. Kjempe god :sjokolade::)

Nei, den er ikke særlig god, hehe :laugh:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Eneste godteri jeg spiser er melkesjokolade har ikke spist andre former for godteri på sikkert 15 år.

Gjest Ennasus
Skrevet (endret)

Lakris, hvit sjokolade og melkesjokolade :)

Men oppbevarer det ikke i skapet, det blir spist så fort det kommer i hus.. Er svak når det kommer til godteri... :)

Endret av Ennasus
Skrevet

Nei, den er ikke særlig god, hehe :laugh:

Joda, den er så god atte :wow:

Men du skal få lov til å ikke like den, blir bare mer til meg :fnise:

Skrevet

Ostepop.... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...