Aelwyn Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Brudekjolen min kommer (Kanskje) til og være gylden/gull farvet, går det da bra med ivory sko og slikt? finner jo ikke gyldne stay ups og slikt.. Eller? :-)
Martha Stewart Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Ja, det må vel gå bra! Bare fint å bryte litt, så ikke hele deg blir helt "forgyllet"! Men kanskje du bør vurdere gullsko - det kan bli dritstilig!! Nå for tiden er det bra utvalg av sølv- og gullsko i en del butikker, siden tilbehør i metallfarger er i skuddet. Har du bilde av kjolen??
Aelwyn Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2004 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1212 dette er kjolen. Den har avtagbart slep også. :-)
Martha Stewart Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Hmm - var ikke så lett å se at den var gylden? Det er bare bilde av én kjole ikke sant - eller har jeg sett på feil bilde??
Aelwyn Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2004 den venter på godkjenning.. men, tror den er mer gylden i farve enn den er på bildet, venter den hjem hit når som helst nå, ble sendt fra USA den 17 juni.
Martha Stewart Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Ja nå fikk jeg riktig bilde opp! Nydelig kjole, så gøy at du får den snart! Jeg skal jo på brudesalongen og bestille min om en ukes tid - gleder meg!! Synes det er godt å ha kjolen i boks egentlig, så kan jeg kose meg med resten av planleggingen...
Christinamor Skrevet 24. juni 2004 #9 Skrevet 24. juni 2004 Jeg hadde kjole som var gyllen/gylden champagnefarget, og det funkt helt fint med off-white sko. Det er jo ikke mye man ser til skoene uansett, så ikke vær redd for det!!
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #10 Skrevet 24. juni 2004 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1212 dette er kjolen. Den har avtagbart slep også. :-) Nydelig!
Lullu Skrevet 24. juni 2004 #12 Skrevet 24. juni 2004 Nydelig!!! (Det går nok fint med offwhite sko til. Men du får også farget sko i nogenlunde samme farge som kjolen også, selv om det kanskje ikke er vits)
-ida- Skrevet 24. juni 2004 #14 Skrevet 24. juni 2004 Jeg skal ha kjole i light gold, har ivoryfargede sko med gullheler.
elihidle Skrevet 28. juni 2004 #15 Skrevet 28. juni 2004 Jeg skal ha ivory sateng sko til min gull/gylne kjole... Damen på brudesalongen sa at de tar til seg litt av kjolens farge. Blir litt mye med gyldne sko synes jeg...
Peluche Skrevet 28. juni 2004 #16 Skrevet 28. juni 2004 Det går med perlehvite sko, men det ser skikkelig gjennomført og lekkert ut hvis skoene er farget i samme farge som kjolen, og gjerne veske i samme farge hvis du har mulighet til det. Det kommer helt an på hva slags type du er; for noen blir det for voldsomt, for andre ser det bare stilig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå