AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hva ville dere gjort? Jeg har gjort det slutt med eksen min for 1 år siden. Han var veldig sjalu type. Aggresjon gikk stort sett utover andre ting, men meg rørte han aldri. Bortsett fra å dytte meg ned på sengen. Men så er problemet er det at jeg er redd han vil knekke meg psykisk. Jeg ble ikke truet, men han oppførte seg truende ellers. Jeg liker ikke tanken på at han ha fortsatt følelser for meg der det er fare han kan klikke. Hvilke forholdsregler burde jeg ta? Jeg kan ikke anmelde han heller ... Ett år siden sist jeg snakket med han men det er fortsatt fare for at han KAN dukke opp sant? Har nemlig lest på nettet at det første året etter bruddet som er det kritiske med tanke på vold i partnerskap. Anonymous poster hash: a37cf...72e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Om du ikke har hørt noe på ett år er det nok ikke noe å tenke på. Om han skulle fortsatt med terror hadde han fortsatt rett etter bruddet. Men du kan nok ha godt av å snakke med noen. Innlegget tyder på at du ikke har klart å komme videre. Anonymous poster hash: 93f9a...8de 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har hørt andre si at dersom man går i fra en ustabil samboer eller som har vært ustabil så kan man aldri være sikker. Tror det er det som skremte meg litt. Han har jo ingen grunn for å komme etter meg nå så lang tid etter men det er mye rare ting som kan skje her i verden altså! TsAnonymous poster hash: a37cf...72e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har hørt andre si at dersom man går i fra en ustabil samboer eller som har vært ustabil så kan man aldri være sikker. Tror det er det som skremte meg litt. Han har jo ingen grunn for å komme etter meg nå så lang tid etter men det er mye rare ting som kan skje her i verden altså! TsAnonymous poster hash: a37cf...72e Det er større tjans for at du blir kjørt over på vei til butikken eller at huset ditt brenner ned. Jeg ville heller dobbeltsjekket batteriene på brannvarslere og kikket meg ekstra godt om før jeg krysset veien enn å bekymret meg over det.Anonymous poster hash: f3b5b...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå