Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mensen, på klokka, som vanlig. Normalt har jeg sparsommelig blødning og den varer i maks fire dager (dag fire = spotting). Jeg er på dag seks nå, og blør fremdeles. Ikke rikelig, men friskt og rødt/rosa og stort sett når jeg tørker meg.

Mistenker ikke graviditet, men lurer på hva dette kan komme av (og dersom jeg skulle være gravid ville jeg vel uansett ikke blø såpass lenge?)?

Anonymous poster hash: d0cf3...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan skyldes mye forskjellig.

F.eks. muskelknuter/myomer, eller at overgangsalderen er begynt.

Det kan også være en helt tilfeldig og naturlig variasjon som ikke har noe å si.

Anonymous poster hash: a479a...e1c
AnonymBruker
Skrevet

Kan skyldes mye forskjellig.

F.eks. muskelknuter/myomer, eller at overgangsalderen er begynt.

Det kan også være en helt tilfeldig og naturlig variasjon som ikke har noe å si.

Overgangsalder er det neppe (har sjekket fertiliteten og eggkvalitet), men hvis det ikke stopper å blø bør jeg vel ta en sjekk. Har vært mye stress i det siste mht jobb, og det kan kanskje ha noe å si det også(?)

Gjest supernova_87
Skrevet

Ja, stress kan ha innvirkning på hvor mye man blør, og hvor lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Overgangsalder er det neppe (har sjekket fertiliteten og eggkvalitet), men hvis det ikke stopper å blø bør jeg vel ta en sjekk. Har vært mye stress i det siste mht jobb, og det kan kanskje ha noe å si det også(?)

Ja,stress kan påvirke, og mensen kan uansett endre seg litt over tid uten at det trenger å bety at noe er galt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig at en kvinne har hormonforstyrrelser et par ganger i livet :) Det er helt normalt.
Det kan være mye, stress, miljø, osv osv.

Anonymous poster hash: a5dc9...67c
AnonymBruker
Skrevet

Hm... Får ta en test snart. Litt "spesielll" blødning denne gang, og jeg er kvalm med mageknip og diaré. Samt at det stikker i livmorområdet.

Har VM i å miste, og dermed også VM i å være gravid. Kjennes mistenkelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...