AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Fikk mensen, på klokka, som vanlig. Normalt har jeg sparsommelig blødning og den varer i maks fire dager (dag fire = spotting). Jeg er på dag seks nå, og blør fremdeles. Ikke rikelig, men friskt og rødt/rosa og stort sett når jeg tørker meg. Mistenker ikke graviditet, men lurer på hva dette kan komme av (og dersom jeg skulle være gravid ville jeg vel uansett ikke blø såpass lenge?)?Anonymous poster hash: d0cf3...c37
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Kan skyldes mye forskjellig. F.eks. muskelknuter/myomer, eller at overgangsalderen er begynt. Det kan også være en helt tilfeldig og naturlig variasjon som ikke har noe å si. Anonymous poster hash: a479a...e1c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Kan skyldes mye forskjellig. F.eks. muskelknuter/myomer, eller at overgangsalderen er begynt. Det kan også være en helt tilfeldig og naturlig variasjon som ikke har noe å si.Anonymous poster hash: a479a...e1c Overgangsalder er det neppe (har sjekket fertiliteten og eggkvalitet), men hvis det ikke stopper å blø bør jeg vel ta en sjekk. Har vært mye stress i det siste mht jobb, og det kan kanskje ha noe å si det også(?)Anonymous poster hash: d0cf3...c37
Gjest supernova_87 Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Ja, stress kan ha innvirkning på hvor mye man blør, og hvor lenge.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Overgangsalder er det neppe (har sjekket fertiliteten og eggkvalitet), men hvis det ikke stopper å blø bør jeg vel ta en sjekk. Har vært mye stress i det siste mht jobb, og det kan kanskje ha noe å si det også(?)Anonymous poster hash: d0cf3...c37 Ja,stress kan påvirke, og mensen kan uansett endre seg litt over tid uten at det trenger å bety at noe er galt. Anonymous poster hash: a479a...e1c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Det er helt vanlig at en kvinne har hormonforstyrrelser et par ganger i livet Det er helt normalt. Det kan være mye, stress, miljø, osv osv. Anonymous poster hash: a5dc9...67c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Hm... Får ta en test snart. Litt "spesielll" blødning denne gang, og jeg er kvalm med mageknip og diaré. Samt at det stikker i livmorområdet. Har VM i å miste, og dermed også VM i å være gravid. Kjennes mistenkelig ut.Anonymous poster hash: d0cf3...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå