Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet på ebay for første gang, kjøpte en ganske dyr veske (13.000,-) har sjekket selgeren som hadde 100% positiv feedback samt sjekket vesken med purseforum så alt er i orden. Men nå er det en uke siden jeg overførte penger via paypal og hun har enda ikke sendt den. Jeg sendte en mail etter tre dager og lurte på hvor vesken ble av også sa hun at hun skulle sende den dagen etter. Men vesken er fremdeles ikke sendt.. Sendte en ny mail i går, men har ikke fått svar enda.

Begynner å bli litt stressa, er ikke paypal sikkert? Kan jeg risikere å miste alle pengene hvis hun ikke sender vesken ? Kan hun bare la være å sende den?

Anonymous poster hash: e9048...dad
Videoannonse
Annonse
Gjest anobano
Skrevet

Ja, du har nok blitt lurt her ja.. Sånn kan de gå noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Paypal skal jo være en sikkerhet mot svindel så kontakt paypal og be dem om å holde igjen pengene. Først kan du sende beskjed til selger om at dersom ikke veska blir sendt snarest, åpner du en "case" på Ebay. Dette pleier å få fart på sakene da ingen vil ha så negative saker på seg. Det betyr i tillegg til negativ rating, faktisk også høyere gebyr for selgeren ved salg på Ebay. Dersom det ikke funker gjør du det; åpner en case og rapporterer selgeren til Ebay. I tillegg kontakter du Paypal og ber dem om å holde igjen eller tilbakeføre pengene. Håper dette ordner seg for deg.

Anonymous poster hash: 6b6b5...f54
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det står at jeg ikke kan opprette en klage før 5 august. Men tror jeg som kjøper er forsikret av "money guarantee" av Ebay og også Paypal.

Anonymous poster hash: e9048...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...