Gå til innhold

Når sende ut inv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi skal gifte oss omtrent midt i felles ferien, når synes dere jeg skal sende ut inv? :-? (Skal gifte oss 16juli..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Kjenner noen som giftet seg første uken i juli. De sendte ut midt i april, og 20 av 60 takket nei pga ferieplaner....

Vi sendte ut ca 4 mnd i forveien.

Skrevet

Send de ut i god tid!

Februar/mars burde holde. Ikke senere enn mars ihvertfall!

Folk planlegger jo ferien i god tid, så da er det lurt å sende ut invitasjoner i god tid også! :kul:

Skrevet

Jeg lurer på å sende ut "save the date"-kort ifm julehilsen og så selve invitasjonen i mars kanskje? Skal det være noe vits i "save the date"-kort bør de sendes ut en stund før invitasjonene synes jeg. Har tenkt å lage førstnevnte med magnet bakpå, slik at folk kan ha kortet hengende på kjøleskapet!

Skrevet

Vi sendte ut i februar. Gifter oss 3. juli. Ingen meldte avbud pg.a ferieplaner - vi kom dem i forkjopet, tror jeg :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville sendt dem ut i begynnelsen av mars, tror jeg.

Vi sendte våre i månedsskiftet mars/april, og bryllupet er i begynnelsen av august på en tid da mange har ferie. Alle de vi inviterte, har takket ja, så vi inviterte tydeligvis tidlig nok.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skal gifte oss 2 juli, og kommer til å sende ut invitasjonen i februar en gang. Men vi kommer til å snakke med de fleste før den tid, for noen vil sikkert planlegge ferien sin før det.

Gjest Muslingen
Skrevet

Vi gifter oss 3 juli, og sendte ut invitasjonene mot slutten av mars. Det var kanskje litt sent...var en del som takket nei pga ferie. Jeg hadde sendt dem ut i februar om jeg skulle gjort det om igjen. Og jeg hadde lagt ved ferdig frankerte svarkort... :ler:

Skrevet

Vi sendte 4 mnd før, og de som har meldt avbud hadde gjort det uansett når vi hadde sendt invitasjoner tror jeg.

Skrevet

Sendte ut medio februar og gifter oss nå på lørdag. Mange tilreisende og ferietid gjorde at vi sendte dem ut såpass tidlig

Gjest Madley
Skrevet

Vi sendte ut invitasjoner uken før påsken i år, og gifter oss 6 aug! Ingen har takket nei pga av ferie...Jo bortsett fra faren til kjæresten min da... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...