Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker når man har en interaksjon til en mann, så smiler ikke menn så ofte som damer. Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 496f4...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor da? På jobb?

Skrevet

Fordi jenter er kulturelt oppdratt til å smile mye fordi det er viktig at de er pene og behagelige å være rundt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi livet er hardt, og mens kvinner prater om det til alle holder menn det inni seg. Å "ta det som en mann" vil si å fortrenge alt av urettferdighet og dritt som skjer. Blir litt "hard" av det. Nytter ikke å gå rundt å føle på alt.

Anonymous poster hash: 0e2af...123
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn må ta ansvar for egne handlinger og generelt har det mye vanskeligere i livet enn kvinner.

Anonymous poster hash: 0b89d...ed0
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje på grunn av dette:

"Women find men less attractive when they smile compared to when they take on swaggering or brooding poses, a Canadian study has found.

In contrast, men find women more attractive when they smile, and least attractive when they look proud and confident, the study of 1,084 heterosexual men and women shows."

http://www.cbc.ca/news/technology/smiling-men-less-attractive-to-women-study-1.1066058

Det stemmer forøvrig overhodet ikke for meg - jeg foretrekker menn som smiler.

• Liker 4
Gjest Hvithai
Skrevet

Menn har tross alt mer å tenke på enn kjerringer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner "straffes" hardere sosialt dersom de ikke er pene og behagelige å være rundt, enn menn.

Anonymous poster hash: b695c...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...