AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hva gjør man? Jeg er i et forhold, vi har hatt det litt "så der" ganske lenge egentlig og har flere ganger tenkt på å bryte ut, men det er vanskelig for meg da jeg er veldig glad i kjæresten. Tror kanskje jeg hadde hatt godt av å bo alene en stund uansett. Men så til "problemet" da, ja tror jeg er i ferd med å bli forelska i en på jobben. Har en prosjektstilling og kommer til å skifte arbeidsplass etterhvert så sånn sett blir det jo ikke noe problem. Men ja, uff. Anonymous poster hash: 22c9f...97c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Du må gjøre deg ferdig med din nåværende kjæreste. Han fortjener ikke dette, på lik linje som det hadde vært dårlig ovenfor deg, hvis situasjonen var omvendt. Flytt for deg selv en stund, så du virkelig får kjenne på følelsene dine.. Anonymous poster hash: 9e004...cba 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Du må gjøre deg ferdig med din nåværende kjæreste. Han fortjener ikke dette, på lik linje som det hadde vært dårlig ovenfor deg, hvis situasjonen var omvendt. Flytt for deg selv en stund, så du virkelig får kjenne på følelsene dine.. Anonymous poster hash: 9e004...cba Ja.. Du har jo rett. Blir bare så lei meg at forholdet vårt skal være over.Anonymous poster hash: 22c9f...97c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Ja.. Du har jo rett. Blir bare så lei meg at forholdet vårt skal være over.Anonymous poster hash: 22c9f...97c Jeg skjønner deg veldig godt.sitter i nesten samme situasjon selv, bare her er det ingen forelskelse verken på min eller hans side. Er andre faktorer her som gjør at jeg betviler forholdet mitt, jeg kunne glatt ha gått min vei. Men jeg er glad i han. Å hadde blitt knust om jeg så han sammen med ei anna ei.. Anonymous poster hash: 9e004...cba
Inwe Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Det var først når jeg ble betatt av en på jobben jeg skjønte at forholdet jeg hadde ikke var som jeg ville ha det. Brukte over et halvt år etter dette på å gå frem og tilbake med meg selv. Skulle ønske jeg hadde bryti med en gang, hadde vært mer rettferdig ovenfor både meg og eksen. Og han på jobben? Det gikk som det måtte gå, jeg ble singel, et par fester der det skjedde ting og klein stemning i etterkant.. Jaja, vi kan iallefall prate sammen om vi må eller er på fest sammen han har fått dame og jeg er ikke betatt lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå