AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Noen som har eksempler På små måltider med mye kalorier? Anonymous poster hash: 11b9b...eb7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Protein nutridrink fra apoteket. 2 dl flytende drikke.Anonymous poster hash: ff1fc...3ba
Supraspinatus Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Fett inneholder mest energi per vekt (av det vi kan spise). Energirike små måltider må nødvendigvis være fettrike. Bulletproof coffee - Svart kaffe med usaltet smør+kokosolje (ev litt fløte) kjøres i blender. Fet skinke, f.eks. pata negra, spekepølse, ost, nøtter, fløtesmoothie (med bær selvsagt) med proteinpulver er andre eksempler. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 kan dere komme med matvarer og spise Anonymous poster hash: 11b9b...eb7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Avocdado med alioli eller sitronmajones. Anonymous poster hash: 33bfb...070
Ms. Steele Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Nøtter som en annen her sa. Spesielt valnøtter.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Protein nutridrink fra apoteket. 2 dl flytende drikke.Anonymous poster hash: ff1fc...3ba Næringsdrikkene er laget for folk som ikke får nok mat i seg. Hva er problemstillingen? Hvorfor spør du? Medisinske årsaker?Anonymous poster hash: ff1fc...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 vil legge på meg Anonymous poster hash: 11b9b...eb7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 vil legge på meg Anonymous poster hash: 11b9b...eb7 hvor gammel er du? Er det en medisinsk / sykdom inne i bildet?Anonymous poster hash: ff1fc...3ba
Supraspinatus Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Næringsdrikkene er laget for folk som ikke får nok mat i seg. Hva er problemstillingen? Hvorfor spør du? Medisinske årsaker?Anonymous poster hash: ff1fc...3ba Næringsdrikkene er ikke bra. De inneholder stort sett industrifremstilt flerumettet fett som fettkilde og mye tilsetningstoffer. Det er bedre å lage smoothie med olje eller fløte i.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Det går an å bruke kaloritelling til å legge på seg også. Bruk myfitnesspal til det, så går det lekende lett.Anonymous poster hash: 53cd9...5e3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 hvor gammel er du? Er det en medisinsk / sykdom inne i bildet?Anonymous poster hash: ff1fc...3ba 16år gammel gutt er ikke sykdom i bildet men er veldig tynn tror jeg, veier 53 kilo og er 175 cm høy Anonymous poster hash: 11b9b...eb7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Spis mye nøtter - disse er sunne OG fettrike. Tilsett olje\fløte i smoothie (slik en bruker her anbefaler). Ha på masse ost på brødskivene, regn ut kcalbehovet ditt og sørg for at du havner i overskudd. Anonymous poster hash: 7bd1a...7f5
Pringle Skrevet 9. juli 2014 #16 Skrevet 9. juli 2014 16år gammel gutt er ikke sykdom i bildet men er veldig tynn tror jeg, veier 53 kilo og er 175 cm høy Anonymous poster hash: 11b9b...eb7 Hvorfor er du så tynn hvis du ikke er syk? Tror det er lettere å gi deg råd om du forteller litt mer. Liker du ikke mat? Har du ikke "tid" til å spise? Blir du fort mett? Er det mye mas rundt spisesituasjoner? Er det lite mat i kjøleskapet hjemme? Ingen i husholdningen som kan lage mat? Har du allergier eller intoleranser? Er du veldig fysisk aktiv?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Er veldig kresen når det kommer til mat hvis det er noe jeg liker så spiser jeg mye, men det er bare ting som ikke er sunt jeg liker veldig godt, er ikke glad i brød fordi det er nesten igjen pålegg jeg liker. Drikker en del smoothie Anonymous poster hash: 11b9b...eb7
Pringle Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Er veldig kresen når det kommer til mat hvis det er noe jeg liker så spiser jeg mye, men det er bare ting som ikke er sunt jeg liker veldig godt, er ikke glad i brød fordi det er nesten igjen pålegg jeg liker. Drikker en del smoothieAnonymous poster hash: 11b9b...eb7 OK. Da er du på et vis heldig, for det er masse god mat og "mat" som ikke er så "sunt", men som inneholder mange kalorier. Hva som er sunt, kan variere veldig fra person til person, og med hvem du spør. Det viktigste for deg nå ser ut til å være å få deg opp i vekt, og da er det du liker å spise, sunt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå