AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 har kjøpt et dyrt pudder MAC prep and prime finishing powder, som damen på mac-butikken skrøt av som et veldig bra og mattende pudder.. Har forsøkt en haug av billigpuddere uten hell og tenkte at dette vil være bedre..Etter en halvtime er jeg like blank som en diskokule, like blank som jeg blir av alle andre puddere. hva gjør jeg feil? Skal man bruke mye eller lite, dytte det på eller jobbe det godt inn? Anonymous poster hash: 3f319...713
Gjest BabyBlue Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Kan være fordi du reagerer på bismuth, som omtrent alle pudderprodukter fra mac inneholder. Liker godt makeup forever sitt hd pudder. Det er usynlig, men holder t-sonen fra å bli blank. Men aldri ha det på deg om du skal ta masse bilder, da blir man hvit på fotografiene hvis ikke har skindinavia og urban decay noen finishingsprayer som skal sette sminken og kontrollere oljeproduksjon i huden. Finishingpuddere dytter jeg inn i huden med en press og rull bevegelse, hvis man kun børster det på som f.eks en blush settes det ikke skikkelig på huden. Anbefaler å bruke en større børste med en stiv bust eller en sånn powder puff
Maddy25 Skrevet 14. juli 2014 #3 Skrevet 14. juli 2014 Åh, det er favorittudderet mitt. Så synd at du ikke får det til å funke. Jeg bruker det over BB cream og må bare ha en touch up i løpet av dagen. Hva bruker du av hudpleieprodukter, kanskje det er der problemet ligger? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 takker for svar:) det kan være bismuthen kanskje. Jeg bruker gode hudpleieprodukter, Exucivance, så tror ikke det ligger der. Kanskje huden reagerer med å bli blank av bismuth, for min del kunne like gjerne pudderet hett mac shine powder Er ganske skuffet over mac sine puddere, har prøvd et par av de nå og synes ikke de fungerer Anonymous poster hash: 3f319...713
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Kjøpte også mac prep and prime finishing powder, og jeg liker det veldig godt, syns huden blir silkemyk og matt av det. Men som noen sier kan det jo være bismuthen du reagerer på. Kommer jo litt an på hva du har på under også Selv pleier jeg å kun bruke det alene, eller over mineralpudderet til bareminerals. Anonymous poster hash: 722f3...1ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå