AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Skriver inn her mest for å tømme hodet mitt for tanker, men gode råd er også godt mottatt Uten å gå for mye i detalj om siste året, så gjorde eksen det slutt for ca 3-4 mnd siden.. Dette var det beste forholdet jeg noen gang har hatt og første gang jeg kan si at jeg har elsket noen, dype, sterke følelser.. Har siste 3 ukene datet en kar som jeg har kjent på vennskapsnivå i ca 3 år, ikke noe veldig godt vennskap. Bare litt trening sammen og trening som felles interesse. Det ene, førte til det andre og nå har det gått litt fort i svingene. Jeg kjenner at jeg blir litt redd, og føler det blir mye. Han sender mye mld hele dagen, uten noe spesielt interessant innhold.. Jeg synes det er koselig å være med han, men jeg savner litt at han viser litt mer interesse for "hvem jeg er" og ikke bare hva jeg har gjort på og om dagen min var bra.. Mitt siste forhold var basert på veldig god kommunikasjon og ikke bare fokus på det ytre.. Våkner på natten med litt angst og har lyst å få han til å skjønne. Har snakket med han at vi må ta det rolig, men virker som han ser forbi dette. Jeg må også nevne at jeg har de siste årene vært sammen med menn som har vært 10+ år eldre enn meg, han nye er da noen år yngre. Hvordan skal jeg gå frem uten å helt skremme han og få han til å kommunisere litt mer og ta i mot min kommunikasjon uten å gå i offerposisjon eller forsvar?Anonymous poster hash: bd896...3a7
Ferny Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Min erfaring er at noen personer bare er litt mindre "tredimensjonale" enn andre. Litt sånn 2D-verden. Mye overfladisk, og de er storfornøyde med det. Var en jeg var sammen med en stund, og så slo det meg - har han ingen tankeverden? Virket ikke dyp i det hele tatt, så jeg droppet hele greien. Kan hende han viser flere sider med tiden, for all del. Men relasjonen ble nok litt for "grunn" for meg. Har også bedre erfaring med de som er ti år eldre. Så mitt råd er vel kanskje at du er en person som trenger en mer moden mann? Sier ikke at alderen nødvendigvis er en garanti for modenhet, men sjansene øker jo gjennom deres livserfaring.
Harmony123 Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Tusen takk for svar. Jeg merker at det kommer stadig opp igjen hos meg i denne relasjonen. Jeg har gitt det sjanser og sjanser. Men ender opp med å bli nervøs og stresset. Har lyst å gi han tid til å slappe av litt, for mulig det blir bedre da. Men til nå så blir det veldig overfladisk.. Og da føler jeg heller jeg ikke blir kjent med personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå