Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

24 H starter opp igjen- part 3

Jeg sier bare : :o :sinnatagg::eeeh::flekke::sjokkert::grine::Gjesp::sove:

JEG ORKER IKKE MER 24 TIMER

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 H starter opp igjen- part 3

Jeg sier bare : :o :sinnatagg::eeeh::flekke::sjokkert::grine::Gjesp::sove:

JEG ORKER IKKE MER 24 TIMER

:Nikke:

Skrevet

Jeg derimot som ikke har sett de 48 første timene....gleder meg til å se de 24 neste. Starter med blanke ark.

Skrevet

:o - har ikke fulgt med. Vet hvor farlig det er å bli avhengig av neste fix...

Skrevet

Jeg gleder meg skikkelig til en tøff action-serie igjen jeg...

Skrevet

Jeg har vært totalt avhengig av de to første rundene og blir sikkert det denne gangen også. Har aldri før vært så opphengt i en serie.

Gleder meg!!!

Skrevet

Hva handler serien om?

Skrevet

Det jeg har lest er at Jack Bauer (Sutherland) har sluttet i CTU, og har startet sitt eget "agentfirma" eller noe sånt. Datteren Kim er ansatt. Storyen går ut på at det blir spredt et stoff/virus som tar livet av mennesker på 24 timer. Målet til Jack og Kim ++ er å stoppe viruset/spredningen.

Og jeg gleder meg STORT!

Skrevet
Det jeg har lest er at Jack Bauer (Sutherland) har sluttet i CTU, og har startet sitt eget "agentfirma" eller noe sånt. Datteren Kim er ansatt. Storyen går ut på at det blir spredt et stoff/virus som tar livet av mennesker på 24 timer. Målet til Jack og Kim ++ er å stoppe viruset/spredningen.

Og jeg gleder meg STORT!

Høres spennende ut!

Skrevet

Og jeg gleder meg STORT!

Jeg har sett sesong 3 av 24.

Bauer er tilbake i CTU, men har vært undercover en stund. Kim jobber også i CTU nå.

Skrevet

Ok :-)

Men.. Var den bra eller?!

Skrevet

Vel, vi kjenner jo oppskriften etterhvert. Ingen store avvik fra den.

Men sesongen var bra og fenget tidvis ganske godt, noen ting ble derimot altfor forutsigbart.

Skrevet

Jeg gleder meg MASSE til sesong 3 :-) Men jeg undrer meg over at 24 alltid begynner midt i sommerferien. Jeg trodde det var å bryte alle regler om å starte populære serier først til høsten, når hverdagen er over oss igjen. Nå må vi jo fikse opptak når vi er borte på ferie :evil:

Skrevet
Jeg gleder meg MASSE til sesong 3 :-) Men jeg undrer meg over at 24 alltid begynner midt i sommerferien. Jeg trodde det var å bryte alle regler om å starte populære serier først til høsten' date=' når hverdagen er over oss igjen. Nå må vi jo fikse opptak når vi er borte på ferie :evil:[/quote']

Den har startet om sommeren de to første gangene også. Ja, man kan undre på hvorfor. Det er bare å ha videokasetter nok..

Skrevet

Har kun sett den første serien (på DVD), men da blie vi så hektet at vi bare måtte se en episode til og en episode til.... Men har veldig lyst til å se 3'ern gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...