Worcy Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 På mandag barberte jeg meg, som vanlig nedentil - men nå har jeg fått enormt mange røde prikker der nede, noe jeg ikke har fått før! Ser ut som mange små røde kviser, men de klør eller stikker ikke. Var også en kar som gikk ned på meg samme dagen, men han er rein for kjønnssykdommer så tviler på at det har noe med saken å gjøre. Hjelp?
lemon-aid Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Det kan være inngrodde hår. Prøv å forsiktig peele huden med en mild peeling før du barberer. Sørg for at høvelen ikke er sløv. Eller det kan være du reagerer på vaskemiddel eller tøymykner, så bruk parfymefritt.
Puny Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg får også det om jeg ikke smører på litt antibakk etterpå... ( det svir jo litt, men verd det )
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Det er nok irritasjon i huden. Var du raskere eller mer hardhendt enn vanlig? Gammel eller helt nytt barberblad? Antibac hjelper meg også Dessverre er det mange som opplever å få nupper (inkludert meg) og en del opplever å aldri ha hatt nupper før, men etter noen år med barbering kan de plutselig komme uten at man har gjort noe annerledes enn før. Jeg tar alltid antibac på høvelen før jeg barberer, og så smører jeg antibac på det barberte området etterpå. Anonymous poster hash: 1caec...cbe
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Kommer det seg etter at man har barbert noen ganger, noen som har opplevd det?Anonymous poster hash: b964c...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå