AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Noen som kjenner til denne type pensjon? Min bestemor mistet mannen sin i mai. Hun har i alle år vært minstepensjonist, og har nå fått vedtak om at hun får etterlattepensjon opp til minstepensjonsnivå, som hun forøvrig allerede har. Hvordan skal hun klare seg på dette - fins det andre stønader man kan søke på? Minstepensjon er rett over 14000,- i mnd. Noen som vet?Anonymous poster hash: 08348...94b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Er du sikker på at dere har forstått vedtaket riktig. Sikker på at hun ikke får tilsvarende hans minstepensjon i tillegg til sin egen?Anonymous poster hash: a00a6...745
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Er du sikker på at dere har forstått vedtaket riktig. Sikker på at hun ikke får tilsvarende hans minstepensjon i tillegg til sin egen?Anonymous poster hash: a00a6...745 Ja, det står at hun totalt vil få utbetalt totalt ca 14 000 (har ikke vedtaket foran meg akkurat nå) som er minstepensjonist, og samme som hun allerede har. Anonymous poster hash: 08348...94b
TrickyCicci Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Men er vedtaket på både hennes pensjon, og etterlattpensjonen? Vil tro at vedtaket gjelder etterlattpensjonen, som da kommer i tillegg til den pensjonen hun allerede har. Siden det er to forskjellige ting overrasker det meg ikke om det er to forskjellige vedtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå