Gå til innhold

Bukser som ikke er lange i bena?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er en år gammel jente som KUN har bukser som er lange i bena. Jeg er 155 cm høy, så er vel litt lav. Jeg er også ganske tynn, bruker xss/xs i bukser. Jeg har prøvd bukser i barneavdelingen også, men til og med størrelse 12 år er for lang i bena til meg.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen som har forslag?

Når jeg bretter opp bena ser man de fortsatt er krøllete og lange.

Endret av marengspiken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte to par bukser fra Ralph Lauren som jeg faktisk ikke trengte å legge opp!:D Samme med buksene til en rekke engelske kjedebutikker der de har petit-avdelinger som f.eks. Dorothy perkins.

Jeg er 156, men ikke like tynn som deg

deg. Bruker str. 27 i bukser og i buksene fra RL brukte jeg 4, så er ikke sikker på om de har noen som er små nok i livet til deg :/ Ellers er det bare å legge opp da..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 157 cm. Jeg pleier bare å kjøpe sånne jeans som liksom skal stoppe rett over anklen. De pleier som regel ha ordet ankle i navnet. Det blir perfekt lengde for meg.

Denne for eksempel sitter helt perfekt på meg, og da trenger jeg ikke brette den opp en gang:

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Jeans/JP-Funk-FS-Pearl-Ancle/p/7151668-530-Blue

Anonymous poster hash: e6455...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...