Aelwyn Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har et korsett, eller, det vil si, en korsett topp som jeg har kjøpt på H&M til sommeren, men den strammer kjempegodt, og burde vel kunne brukes under brudekjolen? Det eneste jeg må gjøre er og fikse båndet slik at jeg snører den igjen på midten og ikke nede slik som det er nå.... Har så lyst på korsett fra Vollers, men synes de er vel dyre... :oops: Noen som har tips?
vimsa Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Det beste tipset jeg kan gi, er at du må prøve korsettet du har kjøpt under kjolen, i god tid før bryllupet!! 8) Dersom det ikke synes, og det passer bra til deg og kjolen, er det jo bare å bruke det! Greit å spare penger der man kan! Et bryllup koster nok penger uansett!
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Har så lyst på korsett fra Vollers, men synes de er vel dyre... :oops: I forhold til hva du får, synes jeg ikke de er dyre. Det er god kvalitet og med skikkelige spiler, ikke noe "lekekorsett". Har du råd til å ta deg råd til et skikkelig korsett er det noe jeg vil anbefale deg, jeg elsker i hvert fall mine korsetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå