zelly Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Brukte diverse hudprodukter når jeg gikk på ungdomskolen og hadde litt kviser. Har veldig fin hud nå, men bruker ingen produkter annet enn aftershave når jeg har barbert meg. Burde kanskje starte med fuktighetskrem eller andre ting snart. Er redd for at jeg skal få tidligere rynker eller slikt, kontra folk som bruker forskjellig kremer. Begynner å få litt smilerynker tror jeg, og er litt mer tydelig på ene siden. Regner med det er fordi det er på siden jeg sover mest på. Vil ikke ende opp som Jens Stoltenberg :D Uansett, vet dere om noen bra kremer for å forebygge rynker/tørr hud og gi mer glød til ansiktet? Har hørt om kremer som inneholder sminke, men vil ikke se ut som jeg har sminket meg om morgenen :D
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Ingen kremer forhindrer rynker. Men pass deg for solen, spis sunt og ikke røyk. Anonymous poster hash: a1731...cc0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Min samboer er veldig fornøyd med Bull Dog serien de har på vita. Han bruker både renseprodukt og fuktighetskrem og huden har blitt mye finere etter han begynnte med den.Anonymous poster hash: 6343e...647 1
zelly Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2014 Min samboer er veldig fornøyd med Bull Dog serien de har på vita. Han bruker både renseprodukt og fuktighetskrem og huden har blitt mye finere etter han begynnte med den.Anonymous poster hash: 6343e...647 Takk, får prøve den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå