Gå til innhold

Fortsette å møte han, eller kutte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år, som har vært singel i omtrent fire måneder. Føler ikke jeg er helt klar for et nytt forhold ennå, da jeg kjenner behovet for å "leve livet" litt først. Men, jeg har veldig lett for å bli betatt/forelske meg, og det er selvfølgelig blitt et problem igjen...

Forrige helg ble jeg bedt ut av en gutt jeg ikke kjente. Vi hadde det kjempekoselig på date, og vi pratet masse. Timene fløy, og jeg fikk et veldig godt inntrykk. Akkurat en slik gutt jeg vil ha. Men, som sagt er jeg skeptisk til å gå inn i et nytt forhold for fort. Det er jo ikke snakk om at vi er kjærester etter å ha møtt hverandre kun en gang, men han har bedt meg ut på nytt nå til helgen... Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo møte han, men er redd for å gi han "feil signaler". I tillegg skal han mest sannsynlig i militæret til høsten, derfor ser jeg for meg at vi møtes nå i sommer, så blir ting satt litt på vent utover høsten, siden vi er så langt unna hverandre. Men synes det er litt kjipt å "forplikte meg" til en jeg nesten ikke kommer til å møte.

Bør jeg fortsette å møte han, eller skal jeg bare kutte helt? Han vet at jeg ble singel for ikke så lenge siden, men jeg har sagt at jeg er helt over eksen (for det er jeg). Men har ikke nevnt noe til han om at jeg er usikker på om jeg er klar for noe seriøst. Er redd for å skremme han bort. Han virker som en perfekt gutt for meg. Kjenner jeg sliter veldig med tankene mine angående dette :(

Noen tips eller råd?

Anonymous poster hash: 1f2b7...3ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han om det du er usikker på. Er han verdt det, vil han forstå, og hvem har sagt at man bli kjærester så og så lang tid etter man begynner å date? Hvis det viktigste for han er å få kjæreste så fort som mulig, da er det ikke akkurat DU som er viktig, men hvilken som helst jente som han finner attraktiv etter et par møter. Dere kjenner jo ikke hverandre ennå en gang, så jeg synes du skal møte han en gang til, og ta ting som de kommer :)

Skrevet

Prøv èn date til for å se ut følelsene. Om han skal i militæret får det bare være, de fleste forhold jeg veit om som varer lenge styrkes i starten med avstand etc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville iallefall ikke snakket med han om det du tenker i en så tidlig fase. Jeg synes du skaper komplikasjoner for deg selv uten at det egentlig er noe vits. Så lenge du liker han så treffer du han. Ingen kan vite hva fremtiden bringer og ting finner du ut av etterhvert som følelsene etablerer seg og du ser hvordan dere har det sammen.

Å sitte å analysere hvordan noe kan bli, som du ikke vet noe om er bare bortkasta tid, og noe vi ofte gjør for å verne om egen følelser. Ja du kan bli såret, skuffet og lei deg, men du kan også oppleve noe fantastisk. Hopp i det og se hva som skjer!

Anonymous poster hash: 0d58f...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...