AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Jeg skal i bryllup i helgen, og det er meldt opp i mot 30 grader. Når det er såpass varmt svetter jeg mye når jeg har på foundation. Det synes ikke like godt når jeg ikke har på foundation. Men jeg skal jo i bryllup og vil se best mulig ut. Hva gjør dere i slike situasjoner? Dropper dere foundation? Anonymous poster hash: 86711...4ae
Gjest New_Girl Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Da hadde jeg droppet det. Bedre uten enn rennende sminke. Men hvis det er helt krise så kanskje det hjelper med et lett lag pudder utenpå? Eventuelt så risikerer du å bare se enda verre ut
sjokomelk Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg ville nok droppet foundation, eller valgt kompakt pudder foundation. Gå innom en sminkebutikk/parfymeri og forhør deg litt, de som jobber der bør kunne hjelpe deg =)
365vinter Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Du kan jo prøve å ha en primer under og se om det hjelper? Jeg syns The Body Shop sin mattifying primer er kjempegod. Tar alltid bittelitt på i t-sonen, og blir aldri blank.
Lulilelu Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Primer, mineralfoundation, settingpudder og gjerne settingsparay, så skal det sitte. Så kan du ha med settingpudderet og fikse litt hvis det trengs.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Jeg blir også fort blank i ansiktet. Jeg bruker en primer, og baremineral matte, pluss settingpudder fra bareminerals. Da blir jeg ikke blank i det hele tatt. Bruker aldri flytende foundation, kun veeldig veldig lite mineralpudder. hvis du ikke har den fineste huden er det finere med bittelitt sminke som ingen kan se at du har på, enn masse sminke som ser og føles unaturlig ut Anonymous poster hash: f1af7...d5b
lemon-aid Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Kanskje du burde finne en litt sommervennlig foundation, som f.eks et matte kompaktpudder?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Om med sommeren bruker jeg bare bb-cream med solfaktor, holder i massevis. Liker å se naturlig ut om sommern. Anonymous poster hash: f0a05...a04
Aqila Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Anbefaler å ta på litt pudder med kost, og underveis hvis du er på toalettet osv tar du bare kosten over uten å dyppe den i pudderet igjen. Det fjernet ofte det "olje" aktig greia i annsiktet. Hvis ikke kan du jo også ha papir og bare dytte den inntill annsiktet ikke gni. Men pudder et must å ha.
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeg bruker noen ganger noe så enkelt som litt toalettpair som jeg presser mot t-sonen, det suger opp talg. Også pudrer jeg lett etterpå. Endret 10. juli 2014 av KG dama
Lulilelu Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Vil bare tipse alle om det beste nødløsningssproduktet for blank hud som finnes. Det kan brukes både med og uten sminke. Er bare å koste lett over fjeset så blir huden helt matt. Den "smelter" inn i sminken/huden så det du ser ikke ut som et pudderfjes etterpå heller. Er virkelig verdt å kjøpe og den varer "for evig" Har hatt min i 2 år og kan fortsatt ikke se at den er brukt http://www.feelunique.com/p/thebalm-mama-collection-sexy-mama-anti-shine-translucent-powder-708g?curr=GBP Har man er slik kost også så kan alt enkelt være i vesken året rundt uten fare for søl http://www.feelunique.com/p/Cosmopolitan-Beauty-Expert-Perfect-Finish-Retractable-Blush-Brush
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Gå på apoteket og kjøp Stop 24 kremen og smør deg med den hver kveld frem til bryllupet. Den som kan brukes i ansiktet. Smør på de typiske plassene som overleppe, panne, nese og nesevinger. Ikke bruk flytende foundation. Bruk en god primer for fet hud og deretter minerafoundation i pudderform. Sett med settingpudder og spray over settingspray og deretter et lett lag med hårspray (lukk øynene). Anonymous poster hash: 6a96d...482
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Gå på apoteket og kjøp Stop 24 kremen og smør deg med den hver kveld frem til bryllupet. Den som kan brukes i ansiktet. Smør på de typiske plassene som overleppe, panne, nese og nesevinger. Ikke bruk flytende foundation. Bruk en god primer for fet hud og deretter minerafoundation i pudderform. Sett med settingpudder og spray over settingspray og deretter et lett lag med hårspray (lukk øynene). Anonymous poster hash: 6a96d...482 Alluminiumklorid i konsentrert form i ansiktet. Det hadde jeg aldri turt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå