Gå til innhold

Til dere som fant en rebound rett etter forhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En som gjorde dagene deres fine, som dere sendte mye meldinger med, som dere traff for å komme over eksen.

Ble det et forhold?

Er det vanlig at sånt fungerer i lengden?

Anonymous poster hash: 16df8...93e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, vi er gift på sjette året nå. Men det har ikke vært optimalt å gå rett fra noe jeg ikke var følelsesmessig ferdig med til neste forhold. Mye av den intense forelskelsen i begynnelsen ble jo dempet av den følelsesmessige forvirringen og følelsen av å bli dratt mellom to personer.

Men rebounden VAR bedre for meg. Han var og er en veldig fin fyr, og jeg er glad for at jeg ble, selv om starten vår var langt fra glatt.

Det tok meg faktisk nesten 5 år å bearbeide overgangen fra den ene til den andre, før jeg tilga meg selv for å ha hatt følelser for to på en gang.

Anonymous poster hash: 13d81...927

AnonymBruker
Skrevet

Det ble helt krise. Det var det det var... En rebound. Fikk ingen følelser for denne mannen.

Anonymous poster hash: 642e2...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, vi er gift på sjette året nå. Men det har ikke vært optimalt å gå rett fra noe jeg ikke var følelsesmessig ferdig med til neste forhold. Mye av den intense forelskelsen i begynnelsen ble jo dempet av den følelsesmessige forvirringen og følelsen av å bli dratt mellom to personer.

Men rebounden VAR bedre for meg. Han var og er en veldig fin fyr, og jeg er glad for at jeg ble, selv om starten vår var langt fra glatt.

Det tok meg faktisk nesten 5 år å bearbeide overgangen fra den ene til den andre, før jeg tilga meg selv for å ha hatt følelser for to på en gang.

Så fint å høre! Godt at du fant ut av det :)

Eller, det vil si, godt å høre var det ikke helt. For jeg har verdens største kjærlighetssorg, og eksen har har fra dag en av, snakket med en ny, som han nå (to mnd etter brudd) sier han er forelsket i😭

Jeg får helt vondt her, ser for meg hun med barna, med han, med familien hans osv... Barna har ikke møtt henne, men jeg lager de villeste historiene i hodet mitt. Totalt irrasjonell om dagen og helt utafor :(

AnonymBruker
Skrevet

Trist å høre at du har det vondt. Håper (og tror) at det blir bedre etter hvert. Gi det tid.

Gjest Funky Punk
Skrevet

En som gjorde dagene deres fine, som dere sendte mye meldinger med, som dere traff for å komme over eksen.

Ble det et forhold?

Er det vanlig at sånt fungerer i lengden?

Vi har vært ilag i 9 år nå :)

Han flyttet inn til meg 1 mnd etter at jeg flyttet fra ex'en.

Og jeg var sammen med ex'en i 8 år. Ble sammen med han 3 mnd etter at jeg gjorde det slutt med kjæresten jeg hadde flr det igjen.

Har ikke vært så lenge singel med andre ord :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg var sammen med ex'en i 8 år. Ble sammen med han 3 mnd etter at jeg gjorde det slutt med kjæresten jeg hadde flr det igjen.

Gjorde du det slutt eller var det gjensidig?

Anonymous poster hash: d606b...cc2

Gjest Funky Punk
Skrevet

Gjorde du det slutt eller var det gjensidig?

Det var ikke gjensidig, men han burde sett det komme.

Forsøkte i flere år å få han til å bli mer deltakende i forholdet, og ikke minst få til et sexliv. Når han gang på gang ikke klarte å endre det, så ga jeg opp.

Skrevet

Lurer litt på dere som hopper inn i nye forhold sånn, tenkte du over exen din sine følelser i det hele tatt? eller var di 8 årene ikke verdt noe?.. Ikke for å være frekk eller noe, men er i en noe lik situasjon selv bare at det er barn involvert.

• Liker 1
Skrevet

Samboeren er vel en kind of rebound, men vi er sammen på tredje året nå, så vil si at det fungerer perfekt for oss. :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Talbot
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg møtte en Engelskmann på nettet ca. 1 uke etter det ble slutt. Vi har hatt masse masse kontakt i rundt et halvt år nå. Har ikke møtt han i person enda siden han bor i England. Jeg setter meg gjerne på første fly dit om jeg får mulighet, får får vi ta det derfra :)

Anonymous poster hash: 5ddda...f71
Gjest Funky Punk
Skrevet

Lurer litt på dere som hopper inn i nye forhold sånn, tenkte du over exen din sine følelser i det hele tatt? eller var di 8 årene ikke verdt noe?.. Ikke for å være frekk eller noe, men er i en noe lik situasjon selv bare at det er barn involvert.

Mtp på forholdet mellom meg og ex'en så tenkte jeg ikke mye på han. Han fikk så mange sjanser til å være med å fikse forholdet våres, men han var så tafatt. De siste 4 årene bodde vi sammen som kompiser uten sex eller noen form for nærhet eller romantikk.

Når det er slik over så lang tid så gir man litt faen.

Hadde jeg hatt barn så hadde jeg selvfølgelig tatt det mye mer med ro

• Liker 1
Skrevet

Det er vel på sett og vis det jeg gjorde bare det at jeg hadde tenkt på å forlate x-en i noen år før jeg gjorde det, han jeg ble sammen med ganske fort etter var som et friskt pust for meg, en jeg hadde mye til felles med og en som løftet meg opp og frem.

to år etter og vi er fortsatt sammen, vi bor sammen og har ungene hans andehver uke sammen.

Jeg blir inkludert i alt i hverdagen og vi har det veldig bra.

Han er minst like fantastisk som jeg trodde, selv om hverdagen så klart vil innhente en etter hvert, og det vil komme sider og utfordringer man ikke tenkte over i forelskelsens rus..

Skrevet

Ja, rebounden ble kjæresten min. Vi holder fortsatt sammen etter snart 5 år. :) Aner ikke om det er vanlig, men det funket tydeligvis her. Var utrolig usikker/skeptisk, men er glad for at jeg ga det en sjanse!

AnonymBruker
Skrevet

Gikk dårlig.

Skrevet

Var egentlig bare ute etter noen å ha det gøy med etter et kipt samlivsbrudd når jeg ble sammen med mannen min. Gikk ikke helt sånn, har vært sammen i 13 år, gift i 10 og har 2 barn sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Er i en slik situasjon, og jeg håper veldig på at det kan fungere og at jeg ikke er blind..

Anonymous poster hash: 0bcab...142
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ble ikke forhold. Det ble nettopp hva det var - en rebound. En stund. Var ikke klar for noe nytt forhold rett etter bruddet uansett.

Anonymous poster hash: 807b7...853
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ble ikke noe forhold.

Anonymous poster hash: a85cf...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...