Gå til innhold

Har jeg ikke betalt varen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en pc på mandag til 5000 kroner. Da jeg sjekket dnbkontoen min idag så jeg at pengene først var trukket, altså minus 50, men rett ovenfor sto det at samme beløp var tilbakeført. Hva betyr egentlig dette?

Anonymous poster hash: ca4dd...f48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minus 5000*

Skrevet

Jeg ville ringt banken og spurt. Det kan hende at det ble trekt to ganger, og at du fikk tilbakeført for en av disse gangene. Ikke alltid at alt dukker opp i mobilbanken/nettbanken like raskt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ringt banken og spurt. Det kan hende at det ble trekt to ganger, og at du fikk tilbakeført for en av disse gangene. Ikke alltid at alt dukker opp i mobilbanken/nettbanken like raskt

det har det nok ikke, jeg hadde ca 6000 kroner på kontoen og beløpet er fortsatt det samme.

Skrevet

det har det nok ikke, jeg hadde ca 6000 kroner på kontoen og beløpet er fortsatt det samme.

Som sagt, jeg ville ringt banken og spurt :)

Skrevet

Har du handlet på nett eller i butikk?

Vi kjøpte en vaskemaskin fra Elkjøp på nett og opplevde der samme, først trakk de 8000 og så var de tilbake på konto.

Grunnen var at de ikke har lov å trekke før varen er sendt, og det var et par ukers vente tid. Så da vaskemaskina ble kjørt ut fra lageret trakk de pengene på nytt...

Men om du handlet i butikk og har dataen hos deg ville jeg ringt banken og hørt jeg hva som har skjedd..

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt tror jeg.

Dette skjedde sist jeg kjøpte flybiletter. Det ble først trukket 6000, neste dag hadde jeg plutselig 6000 kr igjen. Dagen etter der var de trukket igjen.

Det har også skjedd ett par ganger til, når jeg har kjøpt andre ting. Men det har kunn skjedd når det har vært snakk om store beløp.

Anonymous poster hash: e74ae...465
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...