AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Hva er årsaken til at du er singel? Er det frivillig eller er det fordi du ikke klarer å finne noen? Hvor lenge har du vært singel? Trives du med det eller skulle du ønske at du hadde noen? Har du inntrykk av at det er vanligere og mer akseptabelt å være singel i dagens samfunn? Anonymous poster hash: af80a...99f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Jeg ble singel for drøye tre år siden fordi kjæresten gikk bort. Har vært singel siden det. Mange ganger skulle jeg ønske at jeg hadde noen, men jeg tror ikke jeg kommer til gå inn i noe forhold igjen. Aldri tenkt over om det er akseptabelt eller ikke, men kan ikke tro at det er mange som bryr seg. Anonymous poster hash: ec571...af6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Jeg ble singel for drøye tre år siden fordi kjæresten gikk bort. Har vært singel siden det. Mange ganger skulle jeg ønske at jeg hadde noen, men jeg tror ikke jeg kommer til gå inn i noe forhold igjen. Aldri tenkt over om det er akseptabelt eller ikke, men kan ikke tro at det er mange som bryr seg. Anonymous poster hash: ec571...af6 Takk for ditt synspunkt. Hvor gammel er du? Mann/kvinne? Anonymous poster hash: af80a...99f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har valgt å være singel og vet i tillegg at jeg uansett ikke ville fått meg kjæreste. Vært singel i snart 6 år, mann 30. Anonymous poster hash: b83c6...4d0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Takk for ditt synspunkt. Hvor gammel er du? Mann/kvinne? Anonymous poster hash: af80a...99f Mann, 37. Anonymous poster hash: ec571...af6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har valgt å være singel og vet i tillegg at jeg uansett ikke ville fått meg kjæreste. Vært singel i snart 6 år, mann 30. Anonymous poster hash: b83c6...4d0 Hvorfor tror du ikke at du ikke hadde fått deg kjæreste? Anonymous poster hash: af80a...99f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Hvorfor tror du ikke at du ikke hadde fått deg kjæreste? Anonymous poster hash: af80a...99f Fordi jeg ikke er attraktiv nok. Vet ikke om det er utseende, personlighet eller status (økonomi, jobb/makt, nettverk) som er mitt største problem, men i sum gjør det i hvert fall at jeg ikke kan finne meg en dame. Anonymous poster hash: b83c6...4d0
Sunbeam Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 (endret) Frivillig. Trives alene. Endret 9. juli 2014 av Sunbeam
Lennhy Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 31 år, singel i 3 år. Jeg trives best alene sammen med sønnen min. Savner til tider å ha en å dele hverdagen med men de gangene jeg har datet blir jeg bare mer oppgitt over mannfolkene å faller tilbake på at det er best å være alene. Å finne en ærlig flott mann med de rette intensjonene er som å tippe i lotto, aldri om en får hoved gevinsten. Ettervert som tiden går blir det og lettere å være alene å den ensomheten forsvinner.
Petra75 Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 (endret) 39 - har nå vært singel i to år, men har lengre perioder før den tid også. Frivillig eller ikke....tja... Frivillig på den måten at jeg ikke har vært tiltrukket av de som har vært tiltrukket av meg. Ufrivillig - siden de jeg har villet hatt opp gjennom årene ikke har vært interessert i meg. Hvis nåværende drømmemann hadde vist gjensidig interesse, hadde ikke veien vært lang til bryllup og stakittgjerde, for å si det sånn! Men det ser ikke ut til at det kommer til å skje, så da kommer nok singeltilværelsen til å fortsette. Greit nok det også. Heller det enn å være sammen med noen jeg egentlig ikke vil ha. Endret 9. juli 2014 av Petra75
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Singel, fire mnd. Ufrivillig pga eks traff en ny. Jeg vil ikke være singel, men vil ikke ha noen andre enn min eks. jeg var sammen med han i over halve livet mitt. Å være singel virker veldig akseptert. Terskelen i dag, for å gå fra hverandre er mye lavere enn før. Vet ikke statistikk, men regner med verden har veldig mange flere single nå, enn før Anonymous poster hash: e2f64...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå