AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Har truffet en fyr som jeg liker godt, og det er gjensidig. han er snill og grei, men det er et problem..... Han røyker, spiser mye junkfood, drikker daglig brus og er generelt lite opptatt av å ta vare på helsen sin. Dette er et problem for meg, da jeg virkelig ikke liker røyklukt, har problemer med å holde rundt han etter han har tatt seg en sigg. Jeg trener også endel, er veldig glad i å gå tur i fjellet, men dette er også et problem pga hans elendige kondis, såpass elendig at han har problemer med å gå i vanlig tempo uten å bli totalt utslitt. Blir så usikker på om jeg kan leve med en sånn person pga livsstilen hans, ikke er han så villig til å endre på det heller. På en annen side, er han snill som dagen lang, vi fungerer godt sammen på de fleste områder untatt dette. Den livsstilen hans er rett og slett turn off for meg. Kan legge til at vi er godt voksne begge to. Noen råd? Kunne du levd sammen med en sånn mann? Anonymous poster hash: df227...57b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Ikke gjør det! Jeg var i en lignende situsasjon, og det endte ikke bra. Han gjorde ingenting mens jeg var ute med venner og gjorde ting selv, etterhvert begynte han å være veldig imot meg og starte krangler ut av ingenting. Ikke et forhold som holder seg lykkelig nei...Anonymous poster hash: f2a4f...593
Gjest HandyOsloMann Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Fin deg en annen. Vsr sammen ei jente som røyket. Hun gikk ut da og røyka men kroppen hennes smakte røyka kjøtt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Den røyklukta setter seg i alt, kjenner det av sengetøyet til og med, selv om han pusser tenner og vasker seg. Anonymous poster hash: df227...57b 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Prat med han om det. Kjæresten min røykte når jeg traff han, men sluttet da jeg nevnte jeg ikke likte det + alle de andre negative sidene med det. Be han gå over til snus eller nikotintyggi. Det er i vært fall en god begynnelse. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Eller damping, det er luktfritt. Anonymous poster hash: 8992e...d5b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Har snakket med han om det, sier at lukten plager meg og at jeg ikke liker å dra i meg røyk når vi er ute på tur osv. Men han vil ikke slutte eller redusere. Bruker snus i tillegg. Anonymous poster hash: df227...57b
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Har snakket med han om det, sier at lukten plager meg og at jeg ikke liker å dra i meg røyk når vi er ute på tur osv. Men han vil ikke slutte eller redusere. Bruker snus i tillegg. Anonymous poster hash: df227...57b Spør han hvorfor han ikke vil slutte? Altså i dag er det jo faktisk rimelig ut å røyke, og det er sikkert ikke mange år til det blir totalforbud? Bryr han seg overhodet ikke om helsen? Før røykte jo nesten alle, men i dag er det jo nesten flaut å være røyker. Vi har kommet så langt at vi vet hvor skadelig det faktisk er. Hvis han absolutt ikke vil slutte, så får du bare si det som det er. At du ikke er interessert i å ha en mann som røyker.
Gjest HandyOsloMann Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Spør han hvorfor han ikke vil slutte? Altså i dag er det jo faktisk rimelig ut å røyke, og det er sikkert ikke mange år til det blir totalforbud? Bryr han seg overhodet ikke om helsen? Før røykte jo nesten alle, men i dag er det jo nesten flaut å være røyker. Vi har kommet så langt at vi vet hvor skadelig det faktisk er. Hvis han absolutt ikke vil slutte, så får du bare si det som det er. At du ikke er interessert i å ha en mann som røyker. Klokt sagt.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Røykingen til eksen ødela forholdet vårt. Jeg klagde på hennes røyking. Hun ble sur. Hun klagde på lite intimitet, jeg skyldte på røykingen. Jeg blei kvalm av å kysse henne, og klarte ikke å ligge inntil henne i senga, fordi det stinka røyk av hele henne uansett hvor mye bodylotion hun hadde på.Anonymous poster hash: 9f746...6a1
Berit Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Jeg tror ikke jeg hadde klart å være sammen i lengre tid med en røyker. Klarer å se igjennom det i starten av forelskelsens rus, men så irriterer det mer og mer.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Han vil ikke slutte å røyke, desverre. I tillegg snuser han også. Får ta en prat til med han å se om det hjelper. Det er jo ikke bare røykingen, men hele livsstilen med usunn mat og brus, daglig. Ikke snakk om å kose seg på helg, men hver eneste dag drikker han brus. han har overført de dårlige vanene til sønnen sin også, som er ganske så overvektig. Anonymous poster hash: df227...57b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Hei ts! Kan jeg spørre om hva det er ved ham du liker? Han virker ikke akkurat som en drømmeprins ut fra beskrivelsen....Anonymous poster hash: 9f746...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå