AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Gutten jeg holder på med går ekstremt fort frem. Vi har gått ned på hverandre og koser ofte, men vi har ikke hatt samleie (begge er klare, men jeg vil vente litt fordi jeg ikke vil ødelegge ved å gå for fort frem) Jeg har kjent ham i et par uker, og han sier han er helt vill på å bli sammen med meg, at han gleder seg til at jeg blir hans osv - noe jeg er sikker på at vi blir, men det begynner å bli veldig påtrengende. Han sier unnskyld for det hele tiden, men forsetter likevel.. Anonymous poster hash: 9e678...504
Aurora_Versailles Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Han er ikke sikker på hva du føler for han da.. Jeg har hatt det lignende, hvor keg er personen som pusher om å bli sammen. Det beste du kan gjøre for å slippe mer "mas" er å fortelle han akkurat, veldig tydelig, hvor du er i forhold til han med tanke på følelser og om du er glad i han og om hva du ser for deg vil skje mellom dere! Da vil han bli tryggere på deg og forhåpentligvis la Masingen ligge på hyllen. 1
Phobia Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Han er ikke sikker på hva du føler for han da.. Jeg har hatt det lignende, hvor keg er personen som pusher om å bli sammen. Det beste du kan gjøre for å slippe mer "mas" er å fortelle han akkurat, veldig tydelig, hvor du er i forhold til han med tanke på følelser og om du er glad i han og om hva du ser for deg vil skje mellom dere! Da vil han bli tryggere på deg og forhåpentligvis la Masingen ligge på hyllen. Ja! Gjør som hun sier. Noe av det verste som finnes er utydelige damer.
Gjest Tassen10 Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jenter som er utydelige får frem det verste i meg... Jeg blir utrolige masete, og lærer aldri Mens jenter som er tydelige, får frem det beste i meg. Helt sant.
Worcy Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Han er ikke sikker på hva du føler for han da.. Jeg har hatt det lignende, hvor keg er personen som pusher om å bli sammen. Det beste du kan gjøre for å slippe mer "mas" er å fortelle han akkurat, veldig tydelig, hvor du er i forhold til han med tanke på følelser og om du er glad i han og om hva du ser for deg vil skje mellom dere! Da vil han bli tryggere på deg og forhåpentligvis la Masingen ligge på hyllen. Ja! Gjør som hun sier. Noe av det verste som finnes er utydelige damer. Jenter som er utydelige får frem det verste i meg... Jeg blir utrolige masete, og lærer aldri Mens jenter som er tydelige, får frem det beste i meg. Helt sant. Men jeg er tydelig, ellers hadde jeg forstått det! Han har hilst på foreldrene mine, jeg har fortalt ham at det er helt sikkert at det blir oss, jeg vil bare la oss kjenne litt mer først, sier hele tiden at jeg er glad i ham osv, så ja
Worcy Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Får vell prøve å si det igjen. Han er også veldig til å fortelle det over sms/facebook, og det er ganske ubekvemt, hehe
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Jeg hadde ikke orket han, hadde blitt for intenst for meg, men folk er forskjellig.
Gjest Whitestripes Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Min erfaring er at de som maser mest og er overivrige i starten, er de som mister interessen veldig kjapt. Ingen liker mas. Mas er slitsomt og virker mot sin hensikt. Du får be han roe ned og fortelle han at dere har god tid. 2
Sandie Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Jeg hater mas. Jo mer noen maser jo mindre sannsynlighet er det at de får viljen sin... Hadde ikke orket noe forhold med en masete fyr.
Worcy Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Spurte han idag hvorfor han var så på, på det - fikk svaret at han gleda seg til å 100% kunne kalle meg hans, hehe
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Spurte han idag hvorfor han var så på, på det - fikk svaret at han gleda seg til å 100% kunne kalle meg hans, hehe Han gleder seg 100% til å få sex, det er det han gleder seg til. Jeg tror det er lurt av deg å holde han litt på hold til DU vet hva du vil. Slik som situasjonen er nå er det jo det som er greia. Du vet ikke om han er rett for deg, og han vet at han vil ha deg fordi du er usikker. Gi det tid, eller dropp han. Så vil du se hvem han er og om han er noe for deg. Anonymous poster hash: cd4a5...2af 1
Worcy Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Han gleder seg 100% til å få sex, det er det han gleder seg til. Jeg tror det er lurt av deg å holde han litt på hold til DU vet hva du vil. Slik som situasjonen er nå er det jo det som er greia. Du vet ikke om han er rett for deg, og han vet at han vil ha deg fordi du er usikker. Gi det tid, eller dropp han. Så vil du se hvem han er og om han er noe for deg. Anonymous poster hash: cd4a5...2af Vi ble kjent veldig fort og fikk god kjemi, han er faktisk ikke ute etter kun sex. Jeg sier til han at jeg er klar for sex jeg òg, men at jeg vil vente for å ikke ødelegge. Han er helt enig, og vil at jeg skal ta det frem og at jeg skal være den som tar iniativet til det når det kommer. Dessuten tror jeg ikke fyren ville visst meg til venner og familie kun for å få èn ting :-)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Min erfaring er at de som maser mest og er overivrige i starten, er de som mister interessen veldig kjapt. Ingen liker mas. Mas er slitsomt og virker mot sin hensikt. Du får be han roe ned og fortelle han at dere har god tid. Jeg er enig her. Anonymous poster hash: f793d...158
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Spurte han idag hvorfor han var så på, på det - fikk svaret at han gleda seg til å 100% kunne kalle meg hans, hehe Dette høres ikke helt normalt ut. Virker som en eiesyk og muligens kontrollerende person. Jeg ville tatt det rolig. Det virker jo ut i fra startinnlegget som du er veldig usikker på ham. Anonymous poster hash: c6cd8...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå