Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år, og gutten er 18. Vi har vært på en del fester sammen, kanskje 5-6 stykker. Allerede første gang vi møttes følte jeg at vi "klikket" litt. Vi var begge litt fulle, men likevel.

Vi har siden den gang snakket sammen mye, på både facebook og snapchat. Vi "henger sammen" på hver fest, og er ofte alene en stund også. Vi har hatt en samtale som er litt "dypere", hvor vi snakket om ganske personlige ting. Hele forrige fest holdt vi hender i flere timer, satt ved siden av hverandre og delte et pledd. Men det blir liksom ikke noe mer. Så vi ser igrunn mer ut som et gammelt ektepar. Det var en gang hvor vi havnet på et soverom sammen, men det skjedde heller ingenting her.

Han passet på meg kvelden jeg feiret bursdagen min, da jeg drakk sprit første gang og ble veldig dårlig. Han var veldig hyggelig, og alle vennene mine fortalte at han hele tiden passet på hvor jeg var og om det gikk bra med meg.

Jeg vet at han ikke har hatt en seriøs kjæreste før, og er ikke den typen som kanskje er vant med jenter. Tror dere han liker meg, og bare er sjenert?

Jeg skjønner at denne tråden er fullstendig patetisk, så helst ikke gjør narr av meg. :fnise:

Anonymous poster hash: 78201...f0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han liker deg for meg i alle fall. Han kanskje går forsiktig fram bare. Spør han bare rett ut, og fortell hva du selv føler.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snakk med han, spørr om ting eller bare ta å stjel et kyss og se hvordan han reagerer. ;)

Anonymous poster hash: d9fa0...4ca
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg! :-)

Ingen tvil.

Anonymous poster hash: d88e7...f38

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Uff, men jeg er litt sjenert selv, så vet ikke om jeg tør :plystre: Jeg har tatt initiativ med å lene hodet mot skulderen hans, og vi "fiklet" med hendene til hverandre under pleddet osv. Også lånte han meg jakken sin da han oppdaget at jeg skalv og frøs. Men det kan jo virke litt vennskapelig, det er jo ikke noe klar flørting liksom. Han prøver heller aldri å nærme seg, i alle fall ikke som jeg har merket. Vi bytter på å ta initiativ til å starte samtaler på sosiale medier, men snakker ikke sammen hver dag. Kanskje 2-3 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 78201...f0c
AnonymBruker
Skrevet

Gutter gjør ikke sånnt for å være kompis, altså! ;)

Er bare å hoppe uti denne her! Tror oddsen er på din side :)

Anonymous poster hash: 8d2f8...1cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...