AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Hei. Blitt slutt mellom meg og kjæresten nå ( han som ville). Jeg har bedt han om å få en ny sjangse , men han ville ikke det akkurat nå. Jeg har fått råd fra en kompis om at hvis det skal være en sjangse i havet, så må jeg bare gjøre min egen greie og ikke prate til han. Skal hvertfall unngå ringe, sms og facebook, men hva med snapchat ? Tenker helt uskyldige , hverdagslige snaps som ikke legger opp til en samtale. Har for vane å sende dette til alle på kontaktlista mi et par ganger om dagen. Tror du han vil oppfatte det som masete at jeg fortsatt sender han snaps når jeg har trygla om en ny sjangse ? Er bare morsomme snaps av hvs jeg bedriver dagen med. Anonymous poster hash: 4d286...888
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 kutt all kontakt. snapchat også. vil han ha deg, så tar han kontakt. bare lev livet ditt videre og ikke vent på han. er det slutt, så er det som regel slutt også. Anonymous poster hash: 119b6...7d8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Okei, jeg vet ikke alle fakta i saken, men ut i fra det du har fortalt her, la oss prøve å se hans side av saken: - Han har gjort det slutt og har sikkert sine grunner til det. - Du ber om å få en ny sjanse og han sier nei til det. Slik jeg ser det så er ballen i hans banehalvdel: han har gjort det slutt, og han har sagt at han ikke vil tilbake, ergo så bør eventuelle innspill på det som har blitt sagt og gjort til nå komme fra han. Å drive og sende hverdagslige snaps i etterkant av dette er bare 1) dumt for deg og din egen del da du bygger forvendninger om at han skal svare og 2) setter han i en umulig situasjon hvor han enten må være frekk/ignorere eller være hyggelig tilbake og dermed sette seg selv i fare for å sende feil signaler tilbake. Gjør deg selv og han og alle fremtidige sjanser for at han skal ombestemme seg en tjeneste og ikke ta kontakt under noen omstendigheter med mindre han selv tar kontakt først. Anonymous poster hash: d2e12...9e2 1
Worcy Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Jeg ville droppet det. Savner han å ha deg i livet ditt, så får du vite det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Takk for svar! Jeg tror egentlig dere har rett i det dere skriver Anonymous poster hash: 4d286...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå